Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
...kan vi bara få möta dygårn tillräckligt ofta kommer det gå bra....15k säsongskort sålda, verkar bli en bra sässong publikmässigt även i år. Hoppas spelet steppar upp bara
Uselt, kassan har varit öppen i drygt 5 timmar, fortfarande ej utsålt.
Börjar likna djurgårn....
Torsk idag, 3-0.
...och här sitter jag och är tvärsäker på bajen-vinst. En sak är säker, AIK kommer vara minst 15p före bajen i tabellen vid säsongens slut, men varför i helvete ska det alltid vara så nervöst inför derbyn? Jävla 50/50-lotteri! Det är väl dock dagar som denna man lever för... Vi hoppas på god uppslutning!Torsk idag, 3-0.
...och här sitter jag och är tvärsäker på bajen-vinst. En sak är säker, AIK kommer vara minst 15p före bajen i tabellen vid säsongens slut, men varför i helvete ska det alltid vara så nervöst inför derbyn? Jävla 50/50-lotteri! Det är väl dock dagar som denna man lever för... Vi hoppas på god uppslutning!
Mjaeh. Vi får väl se hur det går som sagt. Känns skönt att Johan Persson missar, han brukar annars vara rätt bra på att sparka sönder folk.Hoppas du får rätt...
Men du; ge f-n i att mordhota dommar'n efter dagens match - OK?
Al-Hakim dömer väl?Mjaeh. Vi får väl se hur det går som sagt. Känns skönt att Johan Persson missar, han brukar annars vara rätt bra på att sparka sönder folk.
Det är ju inte lerjeus som dömer, dock inte heller Al-Hakim från köping, så vi får väl se!
Va? var det inte den oduglige markus strömbergsson? edit: NEJ JÄVLAR DET VAR DET INTE!! NU BLIR DET DET LAG SOM ÄR BÄST PÅ PLAN SOM VINNER!! HURRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! sveriges ENDA kompetente domare, han borde för fan adlas!!Al-Hakim dömer väl?
Inte enligt SvFF's hemsidaVa? var det inte den oduglige markus strömbergsson?
Hehe såg det. Mycket bra. Dock sveriges sämsta linjeman Brogevik. Läge att utnyttja offsideregeln med andra ord!Inte enligt SvFF's hemsida
Hahahah. Som vanligt tar det en timme att komma ut ifrån kompis-arena och få tag på taxi/lokaltrafik.Asså jag var aldrig orolig.
Men...hur ska jag ta mig hem?
Ögat ögat ge oss en sång.....Asså jag var aldrig orolig.
Asså jag var aldrig orolig.
Oj oj oj. Tycker att AIK har första men vi jobbar oss in under matchen. Andra vi har lägen att dra in 2-0 och 3-0 tätt inpå varandra, efter dem så dominerar AIK. Skönt med en vinst, men om vi är värda det? Knappt.
Eller Ögmundur " det är mitt jobb att sparka boll" Kristinsson.Ögmundur "Enklur straffur" Kristinsson!