• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Sport - Hammarby

Nope... Missar de tre fösta matcherna i år. Bortrest en vecka, med taskig möjlighet att ens se dom på dataapparaten... :cool:
I bästa fall kan jag se lite i efterhand på C More.

Forza Bajen!
Ajdå.
Fördelen (den enda) med superettan var att fyran sände och det gick att se på plattan med bra kvalité och det gratis.
Bajen-panos lsk på en balkong i Menton.
20140824_192906.jpg

Vart är du på för spännande plats? Du får fulstreama på datorn!

Spanien på golfresa i grupp, typ. Men det är ju middag vid 19-hugget. Känns sådär att dra mot rummet/baren med datorn för att kolla på fotboll just då...
Dessutom berättade nån just för mig att C More inte funkar utomlands?!!??!? Va' faaaaan?!?

Ajdå.
Fördelen (den enda) med superettan var att fyran sände och det gick att se på plattan med bra kvalité och det gratis.
Bajen-panos lsk på en balkong i Menton.
20140824_192906.jpg

Japp! Satt i receptionen på hotellet (enda platsen med WiFi) på Cap Verde hösten -14 å kollade på Bajenmatch kommer jag ihåg. Näst sista för säsongen, typ. Viktiga grejer!

Men jag har för mig att det var strul med tillstånd/rättigheter etc. Funkade inte på TV4 Play har jag för mig. Men på Premium, typ...

Spanien på golfresa i grupp, typ. Men det är ju middag vid 19-hugget. Känns sådär att dra mot rummet/baren med datorn för att kolla på fotboll just då...
Dessutom berättade nån just för mig att C More inte funkar utomlands?!!??!? Va' faaaaan?!?
Jo då det funkar men man får trixa lite. Finns en grupp på Facebook som heter Bajenstreams. Dem länkar vart fulstreamen finns och hur man gör så att man får en svensk IP. Jag har en MacBook så fick odds ner Google chrome, sen installera ett program och sen gick länkarna att kolla på. Det funkar superbra för mig i London :)

Välkomna till Borås idag! :)

Alltid kul med stort bortafölje (som jag hoppas det blir idag?), tror dock ni får det svårt på plan. Vi behöver en rejäl urladdning från förra matchen, väldigt jobbiga att möta på hemmaplan plus att ni saknar ett gäng spelare. Gissar på något i stil med 3-1, 4-0 osv.

Oavsett så skall det bli sjukt trevligt med hemmapremiär äntligen! Nu skall jag ut och jaga bort regnet, tända grillen, öppna ölen och invänta resterande fotbollsfanatiker :)

Intressant att det är Smarason och Torsten som ligger bakom 3 av de 4 målen... undrar lite hur Nanne tänkte, varför inte låta Aidoo lira ytterback?

Antagligen för att han är dålig på att markera i fasta situationer men jag hade hellre haft Aidoo på en sådan position
Ja det låter logiskt.
Hade väl varit ett intressant tillfälle att prova 3-5-2, och låta Alex och Romulu lira tillsammans på topp. Funkar inte alltid speciellt bra med en spetsspelare som vi vanligtvis spelar med.

Välkomna till Borås idag! :)

Alltid kul med stort bortafölje (som jag hoppas det blir idag?), tror dock ni får det svårt på plan. Vi behöver en rejäl urladdning från förra matchen, väldigt jobbiga att möta på hemmaplan plus att ni saknar ett gäng spelare. Gissar på något i stil med 3-1, 4-0 osv.

Oavsett så skall det bli sjukt trevligt med hemmapremiär äntligen! Nu skall jag ut och jaga bort regnet, tända grillen, öppna ölen och invänta resterande fotbollsfanatiker :)
Du hade jävligt rätt, tyvärr...

Tillbaka
Topp