Heja Bajen! Tack för du delar med digTrevlig första advent önskar jag till alla Bajare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Heja Bajen! Tack för du delar med digTrevlig första advent önskar jag till alla Bajare
Ragnarök!Enligt expressen så får Michelsen sparken och det blir officiellt imorgon. Jag tycker det är helt sjukt om man sparkar honom nu inför säsongen. Man måste åtminstone kunna ge honom 2018 på sig. Vad tycker ni andra?
Håller med! Det vore som att kasta bort ett år och en hel del pengar i sjön.Enligt expressen så får Michelsen sparken och det blir officiellt imorgon. Jag tycker det är helt sjukt om man sparkar honom nu inför säsongen. Man måste åtminstone kunna ge honom 2018 på sig. Vad tycker ni andra?
Håller iof med Discos krönika till 100%.Enligt expressen så får Michelsen sparken och det blir officiellt imorgon. Jag tycker det är helt sjukt om man sparkar honom nu inför säsongen. Man måste åtminstone kunna ge honom 2018 på sig. Vad tycker ni andra?
Hammarby har alltid varit en stark klubb. Nu försöker man bli ”starkare” genom agera snabbt. Jag fattar inte det. Så onödigt att försöka stressa fram den här processen.Håller iof med Discos krönika till 100%.
Det är så man bygger en stark klubb.
Problemet var ju att vi fick in en riktig sportchef efter att tränaren anställts.
Har man lyssnat på poddar med Jesper Jansson så kommer detta inte som en överaskning (tex 352) han förespråkar att klubben alltid ska byggas så. Tror inte att Michelsen har fogat sig till detta och därför som han får kliva av.
Jag tror stenhårt på Jesper som måste ha dom största ballarna vi sett på länge i Bajen.
Jo håller med om att han borde ha fått mer tid.Hammarby har alltid varit en stark klubb. Nu försöker man bli ”starkare” genom agera snabbt. Jag fattar inte det. Så onödigt att försöka stressa fram den här processen.
Jag köper argumentet att JM har ändrat runt i startelvan massor och det förvirrar både ledning, spelare och supportrar. Men han har ju gjor det för man har sagt åt honom ”gör vad du vill så länge vi levererar under 2018” nu bryter man ju det? Han har ju tagit fram data (i bristande på bättre ord) på hur våra spelare kan spela i olika situationer för att kunna anpassa startelvan beroende på motstånd eller om spelare bli skade osv.
Disco snackar om försvaret och det har många gjort. Jag har svårt att se att någon annan tränare skulle kunnat göra det mycket bättre. Aido såld, Magyar blev iväg skickad, Fenger skadad, Degerlund slog i skallen 100 gånger och sprang runt med bandage. Klart som fan att försvaret blir svängdörrar när en hel backlinje kollapsar. Men vilken tränare kunde förhindrat det? Ingen tränare alls.
Ska nu nya tränaren få 2019 på sig? Eller ska man fortfarande säga 2018? Det här är så pajigt så det finns inte.
Jo håller med om att han borde ha fått mer tid.
Tror dock att Michelsen inte accepterat den roll han skulle fått och att det är därför som de splittar på sig.
Som sagt ledningen och Jesper sätter mycket på spel nu och vi förväntar oss att förändringarna ger resultat ganska snabbt nu.
Då var det officiellt.Jag tror och hoppas att något väldigt allvarligt har hänt som gör att JM och klubben måste skiljas. Om allt nu går åt helvete kmr JJ eller ledningen ta något ansvar då? Knappast.
Blåvitt tar det priset senaste 10-15 åren.Kom igen grabbar, varför är ni förvånade? Det är Bajen vi snackar om. Sveriges genom tiderna värst skötta klubb.
Hammarby har alltid varit en stark klubb. Nu försöker man bli ”starkare” genom agera snabbt. Jag fattar inte det. Så onödigt att försöka stressa fram den här processen.
Jag köper argumentet att JM har ändrat runt i startelvan massor och det förvirrar både ledning, spelare och supportrar. Men han har ju gjor det för man har sagt åt honom ”gör vad du vill så länge vi levererar under 2018” nu bryter man ju det? Han har ju tagit fram data (i bristande på bättre ord) på hur våra spelare kan spela i olika situationer för att kunna anpassa startelvan beroende på motstånd eller om spelare bli skade osv.
Disco snackar om försvaret och det har många gjort. Jag har svårt att se att någon annan tränare skulle kunnat göra det mycket bättre. Aido såld, Magyar blev iväg skickad, Fenger skadad, Degerlund slog i skallen 100 gånger och sprang runt med bandage. Klart som fan att försvaret blir svängdörrar när en hel backlinje kollapsar. Men vilken tränare kunde förhindrat det? Ingen tränare alls.
Ska nu nya tränaren få 2019 på sig? Eller ska man fortfarande säga 2018? Det här är så pajigt så det finns inte.
Trippel-bytet blev ett fiasko för Birkir på egen hand fuckade upp. Det är väl ingen tränare eller ledare som kan ta ansvar om en spelare väljer att försöka nicka undan en boll som rullar längst marken? Det var ju ren och skär idioti från Birkir.Glöm inte det famösa trippel-bytet vid 1-1 i sista matchen och Birkirs face-plant 10 minuter senare, apropå försvar i oreda.
Finns bara en lösning på detta....att spelarna börjar springa och rulla bollen snabbare, men det verkar ju vara för mycket begärt av våra latte-stjärnor.
Ja skönt med seger när det gäller! Hamad var grym!Heja Bajen!
Ja verkligen. 3-3 hemma mot gais är katastrof, att vi hämtar upp 3-1 underläge till 3-3 är inte tillräckligt. Vi vill se Hammarby!Alltså matchen idag!
Nu börjar jag bli orolig på riktigt!
Pinsamt försvarsspel.. och....eller allt var pinsamt. Det var superettanklass på oss idag.
Tjahapp....då har vi blivit Cubs dåra......Jag tycker att flaggan som syntes i publiken säger allt: ”Nästa år. Då jävlar!”
Finns även kanske möjlighet att det blir lite klocksnack också....Jag och @P-vakten har pratat bakom kulisserna om att styra ihop den första bajen-GTG den 16 Mars i Stockholm. Det har ju hänt mycket i klubben så det finns mycket att prata om Tänkte höra med er om ni vill både äta och dricka bärs eller om vi ska ses lite senare på kvällen och bara dricka bärs. Hur känner ni? Vilka är tillgängliga?
Kul initiativ!Jag och @P-vakten har pratat bakom kulisserna om att styra ihop den första bajen-GTG den 16 Mars i Stockholm. Det har ju hänt mycket i klubben så det finns mycket att prata om Tänkte höra med er om ni vill både äta och dricka bärs eller om vi ska ses lite senare på kvällen och bara dricka bärs. Hur känner ni? Vilka är tillgängliga?
Hade varit grymt kul men är uppbokadJag och @P-vakten har pratat bakom kulisserna om att styra ihop den första bajen-GTG den 16 Mars i Stockholm. Det har ju hänt mycket i klubben så det finns mycket att prata om Tänkte höra med er om ni vill både äta och dricka bärs eller om vi ska ses lite senare på kvällen och bara dricka bärs. Hur känner ni? Vilka är tillgängliga?
Ja det kommer pratas klockor också, såklart!Finns även kanske möjlighet att det blir lite klocksnack också....
Attans. Hör av dig om det ändrasHade varit grymt kul men är uppbokad
Omöjligt, köpt biljetter till artist som spelar på lokalAttans. Hör av dig om det ändras
Hoppas artisten blir sjuk!Omöjligt, köpt biljetter till artist som spelar på lokal
Jag Kan!Jag och @P-vakten har pratat bakom kulisserna om att styra ihop den första bajen-GTG den 16 Mars i Stockholm. Det har ju hänt mycket i klubben så det finns mycket att prata om Tänkte höra med er om ni vill både äta och dricka bärs eller om vi ska ses lite senare på kvällen och bara dricka bärs. Hur känner ni? Vilka är tillgängliga?