• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Sport - Hammarby

Jag och @P-vakten har pratat bakom kulisserna om att styra ihop den första bajen-GTG den 16 Mars i Stockholm. Det har ju hänt mycket i klubben så det finns mycket att prata om :) Tänkte höra med er om ni vill både äta och dricka bärs eller om vi ska ses lite senare på kvällen och bara dricka bärs. Hur känner ni? Vilka är tillgängliga? :D

För kort varsel mm. denna gång.
Men en matchdag-GTG vore ju nåt under säsongen! Förbira och klocksnack och gravöl eller fira-öl efter!

Lite roligt att du tagga mig, vi har ändå träffats flera gånger och du vet att jag är Djurgårdare :) Det jag skrev i den här tråden för nästan två år sedan måste väl uppenbart vara ironiskt.

Men måste säga att det är trots allt är ett bra initiativ och bra idé. Vi i Djurgårdstråden brukar styra upp två GTG:s om året, en till fotboll och en till hockey (det sista vet inte ni vad det är, men ungefär som bandy men bättre) Men hur som, kör hårt och det har alltid vart trevligt när vi har kört våra GTG:s så varför skulle ni få det sämre.

Lite roligt att du tagga mig, vi har ändå träffats flera gånger och du vet att jag är Djurgårdare :) Det jag skrev i den här tråden för nästan två år sedan måste väl uppenbart vara ironiskt.

Men måste säga att det är trots allt är ett bra initiativ och bra idé. Vi i Djurgårdstråden brukar styra upp två GTG:s om året, en till fotboll och en till hockey (det sista vet inte ni vad det är, men ungefär som bandy men bättre) Men hur som, kör hårt och det har alltid vart trevligt när vi har kört våra GTG:s så varför skulle ni få det sämre.
Ja det var lättast att kopiera alla bara :)

Haha alright, tack!

Det händer grejer! Samtidigt stiger förväntningarna rejält...
Men var är den nya backjätten som vi behöver?!? Iofs så skickas väl Paulsen tillbaka till backplats där han ju gjort ett bra jobb tidigare...
Kan det inte bli april snart!?!

SÅ LÄNGE FOLK KOMMER IHÅG VAD SOM MÅSTE GÖRAS* ÄR DET INGA PROBLEM, BRORSAN! INGEN KOMMER ENS KOMMA NÄRA BACKLINJEN HABIBI!

(Jag är så jävla nöjd att Norsborgs största son är hemma igen. Så jävla nöjd att jag kunde spricka.)

*Ge Erkan bollen. Vad ska han göra, springa upp och ner som ett jag vet inte?

AC923583-1681-4D7E-A184-A633DCC70C42.jpeg

Första säsongen på länge utan säsongskort, känner mig så jävla naken. Har inte ens hittat någon att gå på premiären med, alla jag "brukar" gå med är antingen bortresta över påsken eller på BB och levererar nya bajare. Orutin att lägga födseln vid premiären, kan jag tycka! :rolleyes:

Första säsongen på länge utan säsongskort, känner mig så jävla naken. Har inte ens hittat någon att gå på premiären med, alla jag "brukar" gå med är antingen bortresta över påsken eller på BB och levererar nya bajare. Orutin att lägga födseln vid premiären, kan jag tycka! :rolleyes:
Häng med mig vettja. Går marchen och jag står på långsida klack. :D

Senast ändrad:
Sure! Hojtar till om jag får tag i en plåt, håller ett öga på Facebook men biljetterna försvinner på 10sek där, helt galet.
Glöm inte att om du vill in i klacken så kan du egentligen köpa var som helst en biljett så länge det är på nedre etage. De är ju som "portar" mellan sektionerna men det är bara där uppe. Bara gå in på sin sektion, gå längst ner till rad 1 och gå längst med planen hela vägen så nära klacken som möjligt, sedan går du upp för trappen igen, bakom och ner in dit du vill. Är dock inte ett beteende som ska uppmuntras kanske :angel:

Tillbaka
Topp