• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Sport - Hammarby

ÄRE DAGS FÖR MATCH ELLER FIFAN?! ÄR DET MARSCH Å BIRA PÅ STAN Å HEMMAPREMIÄR MOT NÅT BRÖDGÄNG FRÅN LANDET?!

Någon som ska till Medis? Polarn ansluter först vid 13, tänkte själv vara där vid 12.
Haha! Jag värmer upp hos en polare på Bondegatan från 11. Är snuskigt taggad!
Bomba med bilder nu!
371F94F0-2D32-45B5-B1CB-F96796606F41.jpeg

Heja Bajen!
Jag har en fråga angående biljetter till matcherna. Hade tänkt att gå på min första Bajen match den 6 maj. Men när man ska kolla biljetter så går det inte att söka biljetter till den matchen.
Beror det på att de inte är släppta än? Om det är så, vilket datum släpps biljetterna?
Eller är de bara slutsålda?

Tråkigt nog blev min resa från mitt tillfälliga (sen fyra år... pga studier) hem i Karlstad sargad av hemtentamen och arbete. Men fy f*n vilken bra och rolig fotboll vi spelar nu. Ser verkligen fram emot fortsättningen. Om chefen visste hur mycket jag följde matchen så hade jag nog blivit hängd i en snara och sänkt i vattnet. :D:D Ska bli otroligt kul att se hur bra vi kan bli när vi också får Zengin och Djurdjic spelklara. Även om det är bajen vi talar om så är mina förhoppningar skyhöga.

Tråkigt nog blev min resa från mitt tillfälliga (sen fyra år... pga studier) hem i Karlstad sargad av hemtentamen och arbete. Men fy f*n vilken bra och rolig fotboll vi spelar nu. Ser verkligen fram emot fortsättningen. Om chefen visste hur mycket jag följde matchen så hade jag nog blivit hängd i en snara och sänkt i vattnet. :D:D Ska bli otroligt kul att se hur bra vi kan bli när vi också får Zengin och Djurdjic spelklara. Även om det är bajen vi talar om så är mina förhoppningar skyhöga.

Sorry för att dissa, men såg vi samma match?!? Tyckte tyvärr att det såg rätt ängsligt och ”jag vill inte göra bort mig”-aktigt ut. Passa bollen tillbaka till den du fick den ifrån, spela runt, vänta på läget...
En seger är en seger, men spelet sitter då f-n inte än! Å försvaret behöver en rejäl uppsträckning! Men Paulsen kommer dirigera till grabbarna omkring sig och rädda oss mycket i år, tror jag.
Marschen var lika bra som vanligt! Fast kallt som f-n...
B03BF3A8-640E-4E4D-B28A-8C3157A61D8C.jpeg

Sorry för att dissa, men såg vi samma match?!? Tyckte tyvärr att det såg rätt ängsligt och ”jag vill inte göra bort mig”-aktigt ut. Passa bollen tillbaka till den du fick den ifrån, spela runt, vänta på läget...
En seger är en seger, men spelet sitter då f-n inte än! Å försvaret behöver en rejäl uppsträckning! Men Paulsen kommer dirigera till grabbarna omkring sig och rädda oss mycket i år, tror jag.
Jag var inte jätteövertygad igår men jag stod också på rad 3 på nedre kortsida så man såg ju mindre bra.. ska försöka se om matchen :) Dock tycker jag tifot var katastrof :eek:

Jag tyckte det såg bra ut för att var en premiär ändå. Spelet brukar krampa då, Nu tyckte jag att det såg bra ut ändå även om det är mycket att jobba på.
Jag tyckte även att vi täppt till vänsterkanten bättre efter den vidöppna gata som var där. De anföll ju hela tiden på den kanten och kom inte runt många gånger ändå. Att man passar runt är nog något som vi kommer att få de mer av, det handlar om att man vill få ur motståndarna ur position för att hitta rätt tillfälle, kommer med att man vill ha bollinehavet. Nu är problemet att man skickar den avgörande passningen för tidigt och inte har tålamod. Men men för en premiär ändå bra kommer bara bli bättre från detta.

Det såg säkert, kompetent och bra ut. Senast vi vann en premiär var väl 2013 och senast vi vann mot Sirius var väl någonstans där också. Vi möter ett kompakt defensivt lag med en Moses Ogbu vi aldrig lyckats hindra från att göra något.

Igår ägde vi spelet så till den milda grad att inte ens mina överkänsliga loserticks gick igång. Mest av allt vågade vi hålla bollen till vi kunde göra något av den; de senaste årens SM i skott långt utanför ramen hölls till ett minimum. Mer sånt här, gärna med mer tryck i de precisa skotten.

Heja Bajen!
Jag har en fråga angående biljetter till matcherna. Hade tänkt att gå på min första Bajen match den 6 maj. Men när man ska kolla biljetter så går det inte att söka biljetter till den matchen.
Beror det på att de inte är släppta än? Om det är så, vilket datum släpps biljetterna?
Eller är de bara slutsålda?
Jag tror inte att de har släppts ännu. Nedan info får man för dom närmsta två matcherna.
http://www.hammarbyfotboll.se/aktuellt/nyheter/biljettslapp-till-kommande-hemmamatcher/
Man brukar få förköpsrätt som säsongskortsinnehavare och sådan har vi inte fått för senare matcher ännu.

Tillbaka
Topp