• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sport - Hammarby

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Noll procent. Men jag är en kille som slängt mycket skit på Khalili genom åren. Detta år har jag fått be honom om ursäkt på riktigt. Han har lyft sig något enormt och tagit de där jobben som är så sjukt otacksamma, sprungit som en djur och faktiskt hängt ett par viktiga (och snygga) pytsar. Imad är schysst.

Dessutom fick han näsan spräckt på parkeringen (!) i Gävle efter Dalkurd borta. Sjukaste grejen, men Imad bröstade den för Bajen. Stort ändå.
Håller med! Jag sa ju att t.o.m. han var bra! Och även mot Giffarna som sagt. Men i mitten av säsongen har han inte tagit jobbet/levererat enl min mening. Sett trött och oengagerad ut.
 

willbur

Rolex
2-Faktor
Sen Imad började i laget så ligger han fortfarande långt på minus enligt mig. Men visst, han har gått från total frysbox till att börja spela fotboll men ändå en av våra sämsta värvningar vi haft. Vad tror ni hans lön/poäng ratio är? Jag tror dock inte allt ligger på han men var väl ingen hemlighet att han drog ojämt med Nanne
 

Gäspande_Skorpan

KS Explorers Club
2-Faktor
Sen Imad började i laget så ligger han fortfarande långt på minus enligt mig. Men visst, han har gått från total frysbox till att börja spela fotboll men ändå en av våra sämsta värvningar vi haft. Vad tror ni hans lön/poäng ratio är? Jag tror dock inte allt ligger på han men var väl ingen hemlighet att han drog ojämt med Nanne
Vår sämsta värvning har han långt kvar att bli.
Rami Shaaban; never forget.
 

aleks

Aka Wi
2-Faktor
Sen Imad började i laget så ligger han fortfarande långt på minus enligt mig. Men visst, han har gått från total frysbox till att börja spela fotboll men ändå en av våra sämsta värvningar vi haft. Vad tror ni hans lön/poäng ratio är? Jag tror dock inte allt ligger på han men var väl ingen hemlighet att han drog ojämt med Nanne
Enig.

Imad har gjort 3 mål varav 2 mot BP i våras? Tycker det är rätt snällt att hylla en kille som gjort 7p på 54 matcher i klubben.
Loj inställning, klen. Blir förbannad varje gång killen startar.
 

Gäspande_Skorpan

KS Explorers Club
2-Faktor
Nathan Paulse. Men ingen av dom värvades väl som någon profil med 5 års kontrakt och fet jävla lön?
Nu minns jag inte deras kontaktslängd men den är ju något som ska relateras till hur övrig budget ser ut. Under tiden vi inte hade råd med dubbeldusch på Årsta och konken var en konstant risk var en lön på 30k/månad betydligt mer betungande än 100k/månad har varit de senaste åren.

Oavsett, jag har varit hårt mot Khalili tidigare. Jag hoppades på jävligt mycket mer. Men utvecklingen från förra året (bänkad i BP) till iår (fullgod breddspelare) är dramatisk.
 
Passande bira inför årets viktigaste match....
 

Bilagor

  • 6DAD8674-40FE-4206-AA9F-B47903AA093F.jpeg
    6DAD8674-40FE-4206-AA9F-B47903AA093F.jpeg
    144.3 KB · Visningar: 1

Gäspande_Skorpan

KS Explorers Club
2-Faktor
Hjärtattackslaget Bajen slår till igen; en poäng mot gnaget över två matcher hade gjort hela säsongen så annorlunda för samtliga inblandade. Vi ses igen nästa år, för vi är vi och det är mer. Var man i det här gamet för serieguld och Europaspel skulle man vara någon jävla medgångare som höll på MFF eller Gnaget eller Man U eller något annat själlöst gäng som skulle sälja morsan för tre pinnar.
 
Topp