Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sjukt tråkigt. Jag tror Hamad går in på mitten och Bengtsson ut på kanten. Alt att Barny tar Juniors plats..Junior borta resten av säsongen...illa illa.....
Redo för morgondagen! Ska ta med 18 kids och 8 föräldrar från grabbens P-06 lag på lite riktig fotboll som avslutning på säsongen.
Jo du... Minst sagt besviken!Var på plats idag. Sjukt besviken. Forza Bajen!
Coachning sa Bill, Cashning sa Bull.Jo du... Minst sagt besviken!
Var är kreativiteten? Viljan? Coachningen?
Faaaan!
Jag ska till Europa med bajen, jag skiter i hur Billborn & Co löser detCoachning sa Bill, Cashning sa Bull.
Att INTE utnyttja ett tredje byte är ett STORT FETT tjänstefel.
Dock skall ingen avgå, konstaterar bara att det finns utrymme för förbättringar!
Forza!!
Du är på väg....tacka Davor.Jag ska till Europa med bajen, jag skiter i hur Billborn & Co löser det
Blir häftigt när han hoppar in strax!Mäktigt tifo!
Rörd farbror Kennedy...
Håller med! Sjukt viktig match och det såg riktigt bra ut! T.o.m. Kahlili såg ok ut...Om vi återgår till matchen, så fanns det mycket att glädjas åt och hoppas på inför avslutningen mot öfk.
Riktigt bra insats, såg ut som i våras.
Forza!!
Änänänä, Khalili var bra som fan mot Sundsvall borta. Hängde en snygg kasse och var som en jävla ryggsäck på Batanero. Grabben kan vara stolt över sin säsong.Håller med! Sjukt viktig match och det såg riktigt bra ut! T.o.m. Kahlili såg ok ut...
Vinst mot Östersund på söndag ”bara”, så ses vi Europa!
Änänänä, Khalili var bra som fan mot Sundsvall borta. Hängde en snygg kasse och var som en jävla ryggsäck på Batanero. Grabben kan vara stolt över sin säsong.
Noll procent. Men jag är en kille som slängt mycket skit på Khalili genom åren. Detta år har jag fått be honom om ursäkt på riktigt. Han har lyft sig något enormt och tagit de där jobben som är så sjukt otacksamma, sprungit som en djur och faktiskt hängt ett par viktiga (och snygga) pytsar. Imad är schysst.Bra där, jag drar några sipp på pipan med jazztobak och konstaterar, att det är skönt med någon som upplyser oss övriga på ett pedagogiskt sätt - ”var som en jävla ryggsäck på Batanero”.
Är du Billbourne i förklädnad?