• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sport - Hammarby

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Redo för morgondagen! Ska ta med 18 kids och 8 föräldrar från grabbens P-06 lag på lite riktig fotboll som avslutning på säsongen.

FORZA BAJEN - mot Europa!
DC384141-2E90-4F53-9EBA-0EF9BC550EC9.jpeg
 

willbur

Rolex
2-Faktor
Redo för morgondagen! Ska ta med 18 kids och 8 föräldrar från grabbens P-06 lag på lite riktig fotboll som avslutning på säsongen.

DC384141-2E90-4F53-9EBA-0EF9BC550EC9.jpeg

EDIT: Såg nu att det blev knasigt när jag skrev förut:
Kul :D Vi borde kanske styra upp en GTG såhär i slutet av säsongen också och summera!
FORZA BAJEN - mot Europa!
 
Senast ändrad:

willbur

Rolex
2-Faktor
Jahopp då är den sorgligaste dagen här under min tid som supporter. Jag hoppas att Kennedy säger under sitt tal att han på något sätt stannar kvar i Bajen, antingen som offensiv? Ass. Tränare eller liknande. Aja. Mot 3 poäng. Framåt!
 
Änänänä, Khalili var bra som fan mot Sundsvall borta. Hängde en snygg kasse och var som en jävla ryggsäck på Batanero. Grabben kan vara stolt över sin säsong.

Bra där, jag drar några sipp på pipan med jazztobak och konstaterar, att det är skönt med någon som upplyser oss övriga på ett pedagogiskt sätt - ”var som en jävla ryggsäck på Batanero”.
Är du Billbourne i förklädnad?:)
 

Gäspande_Skorpan

KS Explorers Club
2-Faktor
Bra där, jag drar några sipp på pipan med jazztobak och konstaterar, att det är skönt med någon som upplyser oss övriga på ett pedagogiskt sätt - ”var som en jävla ryggsäck på Batanero”.
Är du Billbourne i förklädnad?:)
Noll procent. Men jag är en kille som slängt mycket skit på Khalili genom åren. Detta år har jag fått be honom om ursäkt på riktigt. Han har lyft sig något enormt och tagit de där jobben som är så sjukt otacksamma, sprungit som en djur och faktiskt hängt ett par viktiga (och snygga) pytsar. Imad är schysst.

Dessutom fick han näsan spräckt på parkeringen (!) i Gävle efter Dalkurd borta. Sjukaste grejen, men Imad bröstade den för Bajen. Stort ändå.
 
Topp