Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha Aragon kommer och räddar oss här i Mordor!Grönt lag i hjärtat = grön klocka
Bra färger på dinkan....Påväg till Medis!
Idag blir det Bajen-samba i grannkommun
Farstaglitter har blivit Solnaglitter Fö. Kul med halvleks-banderollen som rabblade upp ett gäng förorter inom Stockholm för att sedan hävda att AIK är Stockholms laget(!)Syns nästa gång!
Det var riktigt snyggt! Tifomatchen blev en enkel seger.
Kom glaskuben på gullmarsMåndag var mindre kul men spännande dagar är jag van vid som bajare. Superettan var värre. Nu piskar vi Ellos...
Fan såg inte först nuKom glaskuben på gullmars
På tal om typ ingenting, men varför är arenan/läktaren sned egentligen? Det stör mig något otroligt.
Akustik, ni borde prova!På tal om typ ingenting, men varför är arenan/läktaren sned egentligen? Det stör mig något otroligt.
Vår konstgräsarena har schysst akustik.Akustik, ni borde prova!
Legend
En bild säger mer än tusen ord