• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Sport - Hammarby

Det här är ett jävla skitår. Vi är och har alltid varit klena när det är rätt matchande, Billborn är en tränare som matchplanerar inför varje motståndare men finns det inte tid att öva in och kolla film så finns det inte. Tycker våra resultat efter att vi fått till en ”vanlig” träningsvecka är tydliga - vi är ett gäng som behöver tid för att komma till vår rätt.

Jag ser det här året som en förlängd träningssäsong. Allt är piss men ingen ska gå. Vi laddar om inför nästa gång vi går ut inför publik. En poäng till säkrat kontrakt.

Sjuk säsong på alla sätt, men visst har vi ”rätt” att vara besvikna!?!
Ingen inställning, ingen killer instinct, svårt att få iväg skott, drällande backar, helt omotiverade byten, obefintlig matchcoachning. The list goes on...
Och att börja snacka om en poäng till förnyat kontrakt! Va’ fan?!? Bajen är ett top 3 lag, det är det vi måste sikta på/begära med den truppen som finns!
Har alltid gillat Billborn, men börjar vackla. Han får inte ut det som kan begäras av de spelarna vi har!

Sjuk säsong på alla sätt, men visst har vi ”rätt” att vara besvikna!?!
Ingen inställning, ingen killer instinct, svårt att få iväg skott, drällande backar, helt omotiverade byten, obefintlig matchcoachning. The list goes on...
Och att börja snacka om en poäng till förnyat kontrakt! Va’ fan?!? Bajen är ett top 3 lag, det är det vi måste sikta på/begära med den truppen som finns!
Har alltid gillat Billborn, men börjar vackla. Han får inte ut det som kan begäras av de spelarna vi har!
Det är svårt att plocka upp ironi i skrift. 1 poäng är självklart sagt med ironi. Men ändå lite sant så dåliga är vi nu. Självklart är jag inte nöjd med säsongen topp 3 är en minsta nivå för detta lag. Men nu ser det ut som det gör och säsongen är redan vaskad. Bara hoppas att man får ha publik nästa år, för uppenbarligen tänder inte grabbarna till ordentligt. Skärpan, jobbet hjärtat som man ska ha både offensivt och defensiv finns ju inte där 100%. Defensiven skyller jag inte på backarna den måste skötas av alla lagdelar.

E3108944-369D-40F1-B220-00F51E0224DB.jpeg

En polare köpte plåt och båtbiljett.
Länge sen man såg jota irl.
🇳🇬🇳🇬🇳🇬

Riktigt dålig tycker jag.
Iofs har jag svårt att se hur en riktigt juste "lagklocka" skulle vara och vad den skulle få kosta.

Annars tycker jag dock bajen steppat upp merchen rejält senaste åren.
Men bajen premium är ju lite skillnad mot den andra merchen.

Asså seriöst jag lackar så hårt på hela den här COVID-grejen att jag lägger av. Jag är fan spruträdd men bröstar fem jävla häst-shots i arm, ben och höger pungkula bara för att få dricka 25 bira och vandra gatan ner i ett jävla bröl.

Före dess känns allt bara så jävla...fel. Jävla text-TV-känsla.

Haha jag tycker vi har lite tunn trupp nu. Många yngre spännande spelare men kanske kan bli bra på sikt! Gnaget kommer väl ha tur som vanligt och vinna på skitmål.

Asså seriöst jag lackar så hårt på hela den här COVID-grejen att jag lägger av. Jag är fan spruträdd men bröstar fem jävla häst-shots i arm, ben och höger pungkula bara för att få dricka 25 bira och vandra gatan ner i ett jävla bröl.

Före dess känns allt bara så jävla...fel. Jävla text-TV-känsla.
Håller med.. och att bli snuvad på en hemmapremiär igen känns 1000 gånger jobbigare än förra året.

Haha jag tycker vi har lite tunn trupp nu. Många yngre spännande spelare men kanske kan bli bra på sikt! Gnaget kommer väl ha tur som vanligt och vinna på skitmål.
Jag gillar ändå truppen just nu. Visst några tapp som svider, Kakan te.x. Men jag tror ändå stenhårt på nyförvärven, framför allt Selmani och Fjoluson. Och kul att många yngre kommer få chansen igår, tror både Amoo och Hudu kommer göra det bra.
Det blir tufft på söndag. AIK såg ovanligt anfallsglada ut mot AFC förra veckan.

Håller med.. och att bli snuvad på en hemmapremiär igen känns 1000 gånger jobbigare än förra året.

Jag gillar ändå truppen just nu. Visst några tapp som svider, Kakan te.x. Men jag tror ändå stenhårt på nyförvärven, framför allt Selmani och Fjoluson. Och kul att många yngre kommer få chansen igår, tror både Amoo och Hudu kommer göra det bra.
Det blir tufft på söndag. AIK såg ovanligt anfallsglada ut mot AFC förra veckan.
Övertygad om att bussen kommer stå parkerad på söndag. Tror det blir domaren som avgör, hur många får seb skada innan tillsägelse. Hur många straffar får de och hur många bollar ska vara inne innan det bedöms som mål för oss osv.

Kul också att vi för andra gången vinner lotteriet och får hemmaplan under Corona. Gissa vilket som kommer få hemma när det blir publikderby igen?

Tror på en tråkig match och förlust. Abbe och Jeppe viker ner sig.

Övertygad om att bussen kommer stå parkerad på söndag. Tror det blir domaren som avgör, hur många får seb skada innan tillsägelse. Hur många straffar får de och hur många bollar ska vara inne innan det bedöms som mål för oss osv.

Kul också att vi för andra gången vinner lotteriet och får hemmaplan under Corona. Gissa vilket som kommer få hemma när det blir publikderby igen?

Tror på en tråkig match och förlust. Abbe och Jeppe viker ner sig.
Muntergök :)

Ja fy fasen vad skönt!
Vilken match! Nu spelar vi med en helt annan mognad i laget. Solklart rött kort på Magyar det visar varför han inte är ordinarie längre. Så skönt att se att spelarna är påkopplade från början nu och att de kan spela cyniskt efter utvisningen som behövs. Ja detta år blir ett bra Hammarby år!

Ja fy fasen vad skönt!
Vilken match! Nu spelar vi med en helt annan mognad i laget. Solklart rött kort på Magyar det visar varför han inte är ordinarie längre. Så skönt att se att spelarna är påkopplade från början nu och att de kan spela cyniskt efter utvisningen som behövs. Ja detta år blir ett bra Hammarby år!
Ämen vaffan. Onödigt att ta ett rött men ska man ta ett rött ska det fan se ut sådär. Det ska göra ont att lira derby mot Bajen och har man 100 pannor utspritt på 193cm så ska man inte vara rädd för att använda dem. Ibland synar man Maos lilla och ibland stannar det vid en ostskiva men är man tyngre måste man få utväxling på det. Ricko är fortsatt min gubbe, Al-Hakim är fortsatt ojämn i sina bedömningar.

Varför då?
Tänker du på Kindlund? Han måste väl ändå ha lämnat pga sjukdom eller familjeskäl läser jag mellan raderna.
Rykten går att det är han som är ”idrottsprofilen” som expressen skrev om förra veckan som har varit på något forum och skrivit om barnvåldtäkter som jag förstår det. Vi får väl se vad som händer men det är jävligt illa om det stämmer.

Rykten går att det är han som är ”idrottsprofilen” som expressen skrev om förra veckan som har varit på något forum och skrivit om barnvåldtäkter som jag förstår det. Vi får väl se vad som händer men det är jävligt illa om det stämmer.
Ok får hoppas att det inte stämmer. Han har gjort sjukt mycket bra för Bajen.
Edit: Gjort lite efterforskning allt pekar tyvärr på att det stämmer.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp