Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jadu.. jag har hört från ganska trovärdiga källor att Hammarby försöker få tag på honom men inte lyckas. Antar att de försöker vänta ut stormen lite.Blir galen på radiotystnaden om Kindlund.. När tror ni dom går ut med info?
Asså, löntagaren har sagt upp sig. Ende.Jadu.. jag har hört från ganska trovärdiga källor att Hammarby försöker få tag på honom men inte lyckas. Antar att de försöker vänta ut stormen lite.
Ja med omedelbar verkan och utan kommentar från honom eller Hammarby. Det är ju det alla vill veta, ska vi dementera de rykten som finns eller ska vi ”acceptera” att så är fallet och börja jobba på hur det inte får hända igen.Asså, löntagaren har sagt upp sig. Ende.
Det är ett knivigt läge. Han har ju defacto inte åtalats eller gjort något brottsligt, dvs brutit mot lagen, däremot så är det ju sjukt fucked up hjärna det där och går emot all rimlig vett. Det är en "anonym" artikel där de ringt upp ordföranden som fick reda på vem det är och därefter fick han gå direkt vilket är helt rätt. Vad ska Hammarby kommunicera utan att riskera bli stämnda för ärekränking av honom? Det enda jag kan tänka mig man skulle kunna kommunicera är att han brutit mot Hammarbys värdegrund men inte gå in på vad som gjorts. Jag tror det är bäst att vänta och sitta still i båten tills han dyker upp någonstans.Blir galen på radiotystnaden om Kindlund.. När tror ni dom går ut med info?
Det känns som att gudarna vill att vi ska vinna!Det finns inga derbyspöken
Vad tror vi om Häcken i finalen då?
Ja förutsättningarna är onekligen bra mycket bättre än inför gårdagens fight. Däremot är ju vårat track record mot häcken bedrövligt dåligt så vi får se vad som händerAsså, Häcken är starka. Men med en månads återhämtning från COVIDen borde vi kunna ge dem en fight.
Och vi måste för i helvete vinna den matchen, torskar vi så skickas Hyrgårn ut i Europa.
SM Gulds profetia innan premiär......kanske ett rekord Brukar först dyka upp efter andra segern annars.......Att Bengtsson målar står ju i stjärnorna. Men med en bra start på allsvenskan så vi har bra självförtroende och inga skador så hämtar vi hem det
Tänkte mest på cupen då, du vet den ni åkte urSM Gulds profetia innan premiär......kanske ett rekord Brukar först dyka upp efter andra segern annars.......
Nänä.....vi är kvar....ni möter ju svartgula väggenTänkte mest på cupen då, du vet den ni åkte ur
Aziz som start mot Malmö borta.. känns vågat.Fan! Så värda ett poäng. Tycker det ser hyfsat ut, faktiskt. Inte ens Magyar gjorde ju bort sig.
Tycker vi krigar på rätt bra ändå!
Å Amoo, vilken lirare!
Å Selamni; vilken citatmaskin har är i intervjuerna!
I Malmö var det dessutom en kandidat till årets mål, har svårt att hata på det.En bra tränare får ut så mycket som möjligt av den trupp som finns. En bra sportchef ser till att tränaren får så bra spelare som möjligt samt ser till att vi ökar våra intäkter. JJ har gjort många bra värvningar men många dåliga också, jag ser gärna en ny sportchef snart.
Vi föll i slutminuten mot Malmö borta och vi torskade igår på en åker, det är vad det är.