• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sport - Hammarby

morran

Omega
2-Faktor
Vi får väl 1 poäng mot Sirius hemma om vi har tur. Dom får väl stå omarkerade och nicka in första målet, och sen blir det rött kort och straff på en av våra backar när som gör sitt andra mål.
Nästa år - då jävlar!!
 

morran

Omega
2-Faktor
För övrigt, känns som firma Billborn/Björklunds jobb hänger på cupfinalen. Torsk där så tror jag dom får dojan faktiskt.
 

willbur

Rolex
2-Faktor
Jag kan inte minnas senast vi gjorde en sån här dålig halvlek senast. Vart är ledarna på plan? Total kollaps.
 
Hela truppen med tränarna i spetsen har precis passerat, Rockneby,
12DA4D01-17A9-4DA7-8FC6-FB0DBDF4F887.png

På deras gångmarsch tillbaka till Årsta.
Alla utom Ludde för han sitter på Donken utanför Peking.
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Jaha... Billborn diskuteras flitigt i pressen/bland supportrarna.
Vad tycker ni? Vara kvar eller låt han gå?

Jag gillar hans kärva stil, men börjar tveka till hans förmåga att få fram det bästa ut sina spelare. Efter flera års mellanmjölkprestationer med på pappret en bra trupp är det kanske dags att låta en annan tränarstab ta över rodret.

Diskutera!

Å sen laddar vi om för cup-guld på söndag!
 

Gäspande_Skorpan

KS Explorers Club
2-Faktor
Kan ju för fan inte byta tränare efter 8 omgångar, en vecka före cupfinal. Jävla larv.

Om vi skulle ha anfallare som behövde mindre än 5 öppna mål för att näta alternativt en backlinje som kunde ta emot en utspark hade vi legat 1’a. Men om vi vill ner i superettan igen (#fettäckta) är det helt klart rätt väg att gå.
 
”På pappret en bra trupp”?
Jag läser och funderar, är det en bra trupp, och vilka är i så fall bra?
Det är bara för spelarna att bevisa det.
Men om laget viker ner sig som de gjorde i söndags i omgång 8 av 30, då bör alla inblandade ta en riktigt lång koll i spegeln och fundera över vad man håller på med.
Sen vad det ger är en annan fråga, men att jiddra om tränarbyte inför klubbens viktigaste match på flera år, är knappast vettigt

Så, nu går truppen ut på söndag och visar att de är mer än en pappersprodukt, och ger Alm den avskedspresent han skall ha.

Capice?
 
Topp