Tips till nästa tränare. Vinn ingen titel då det ökar riskerna markant att få sparken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Minus cup guldet…..whats newVi lajvar alltså Glenn från ifjol. Kaos i ledningen, knackigt spel, vinna cup, sparka tränare.
Jag ser fram emot Petter Anderssons comeback och strid kring nedre strecket. Forza.
Sist vi sparkade en tränare under säsong fick man 10-15% rabatt på en BLNR från AD.Minus cup guldet…..whats new
Du långcovid yrar…..en skröna från 90 talet…Sist vi sparkade en tränare under säsong fick man 10-15% rabatt på en BLNR från AD.
Jag fick tag på en biljett! Ska bli sjukt kul att gå även om jag inte hamnade bredvid min sedvanliga klick.
Haha hur gammal är den? Den har jag aldrig hört under mina 10 årKan inte alla ni som är på plats dra i gång den gamla ramsan…”Skalla Selander, skalla Selander”?
Coolt att få lite Matte Werner-vibbar framför Hesgoal-strömmen.
Oj, sent 70-tal.Haha hur gammal är den? Den har jag aldrig hört under mina 10 år
Degerfors?Kalmar?
Helt ointressant lag, den enda ramsan som poppar upp är -”Lasse åker ur i år”, riktad åt någon resande bollsparkare som landat i Kalmar, men som tidigare åkt ur med flera klubbar.
Skarven 90/00 om jag minns rätt.
Vinn, bara vinn!
Du ser, hur trött kan man vara?Degerfors?
Oerhört bra tröja. Historien bakom den? Finns de att köpa?Jag fick tag på en biljett! Ska bli sjukt kul att gå även om jag inte hamnade bredvid min sedvanliga klick.
Historien bakom är nog inget märkvärdigt att istället för Adidas så har de bytt till Bajen Lite osäker på vilka som tagit fram den. @Erik1 kanske har koll?Oerhört bra tröja. Historien bakom den? Finns de att köpa?
Sthlm södra vaHistorien bakom är nog inget märkvärdigt att istället för Adidas så har de bytt till Bajen Lite osäker på vilka som tagit fram den. @Erik1 kanske har koll?
69ans tobak på Götgatan säljer den också!Oerhört bra tröja. Historien bakom den? Finns de att köpa?
Dessutom ökar chansen att vi får till en ny Odilon. 40 milli när han såldes, 20 milli nu när han gick till Leverkusen. Lyckas han där kommer det vara dags för JJ att skaffa fler lurar.3-1 får man väl vara nöjd med, hoppas de gör jobbet på bortaplan också.
Kul med så mycket unga spelare på planen, de växer enormt mycket när de får speltid ”på riktigt”!