Hyggligt bra gissat! Fast Andersen gör ju aldrig mål… Eller skjuter länge för den delen…Jag tror på 2-1 Bajen. Selmani och Andersen målskyttar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hyggligt bra gissat! Fast Andersen gör ju aldrig mål… Eller skjuter länge för den delen…Jag tror på 2-1 Bajen. Selmani och Andersen målskyttar!
För övrigt - Andersen bäst på planen idag va??
Bra spanat!Jag tror på 2-1 Bajen. Selmani och Andersen målskyttar!
Plåt till Elfsborg bokat
Fan det är dåligt tryck i bokningarna. Jag har lyckats få biljett till alla hemmamatcher sedan dom öppnade upp mot Halmstad. Är det semestertiderna som gör det kanske?
Jag tackar och tar emot och är glad så länge jag får tag på plåt!
Mailade en reklamation på det. Fick en kreditering på beloppet. Hoppas kontot är kvar för att försöka se resterande matcher bara. Och att de skärper sig!Dessutom kan jävla Aftonbladet jävla kuk-TV dra åt helvete! Kopplar ner hela tide …
”Hoppsan, nåt gick fel. Error 22022”, typ.
Logga in igen… Koppla upp…
AVGÅ ALLA!!!
Yeo sonen stod utanför.Fan vad skevt… Bajare på plats med ”vanliga” biljetter på långsidan släpps inte in på arenan nere i Maribor. Både ultras och ”vanliga” julgranar buntas ihop utanför arenan trots giltiga biljetter…
Vad jag hörde så ville polisen släppa in klack-gänget för att slippa ha dom på stan.Yeo sonen stod utanför.
När jag föreslog lite gammalt hederligt staket-skakande, fick jag till svar.
”Haha hade varit möjligt om snutarna inte stått med typ automatvapen”
Innebandyfrisyren är kvar. Jimmy Thelin har haft den sen han var 12 år gammalKom igen och visa att formen sitter i, Elfsborg spelade i torsdags oxå, borta, så ursäkterna kan vi lämna därhän.
Minns ett forum-inlägg från tidigt 2000-tal, efter en 3-0 översköljning -”vem beställde de gula konerna med innebandyfrisyr?”
Forza!!!