• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sport - Hammarby

morran

Omega
2-Faktor
Jävligt skön seger!! Känns som exakt denna typ av matcher som vi alltid har haft svårt att ta tre poäng i. Skönt att dra ifrån Peking i tabellen och skönt att Ellos tappade poäng.
 

morran

Omega
2-Faktor
Plåt till Elfsborg bokat ✅
Fan det är dåligt tryck i bokningarna. Jag har lyckats få biljett till alla hemmamatcher sedan dom öppnade upp mot Halmstad. Är det semestertiderna som gör det kanske?
Jag tackar och tar emot och är glad så länge jag får tag på plåt!
 

Jrooth

Cartier
2-Faktor
Plåt till Elfsborg bokat ✅
Fan det är dåligt tryck i bokningarna. Jag har lyckats få biljett till alla hemmamatcher sedan dom öppnade upp mot Halmstad. Är det semestertiderna som gör det kanske?
Jag tackar och tar emot och är glad så länge jag får tag på plåt!

Kan bara instämma.
Har lyckats få biljett till samtliga, utgår från att det är den sedvanliga semesterinställningen och fulla semesterscheman under Covid.

Nu kör vi över Slovenerna! Tror på 1-1 och avancemang.
 

Gäspande_Skorpan

KS Explorers Club
2-Faktor
Semester och att man inte kan gå med polarna. Vi är vanedjur liksom, att sitta själv någon annanstans än där jag, Lillis, Flippo och Sanna brukar stå känns beige, även om jag gör’t.
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Fan vad skevt… Bajare på plats med ”vanliga” biljetter på långsidan släpps inte in på arenan nere i Maribor. Både ultras och ”vanliga” julgranar buntas ihop utanför arenan trots giltiga biljetter…
 

kungmikael

KS Explorers Club
2-Faktor
Jag går inte på matcherna enbart pga pandemin, jag är inte fullvaccinerad ännu och vill inte chansa helt enkelt. Ska försöka gå på någon match i år iallafall om tillfälle ges!
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Dessutom kan jävla Aftonbladet jävla kuk-TV dra åt helvete! Kopplar ner hela tide …
”Hoppsan, nåt gick fel. Error 22022”, typ.
Logga in igen… Koppla upp…
AVGÅ ALLA!!!
Mailade en reklamation på det. Fick en kreditering på beloppet. Hoppas kontot är kvar för att försöka se resterande matcher bara. Och att de skärper sig!
 

Jrooth

Cartier
2-Faktor
”Enbart sittplatser då UEFA inte tillåter stående publik” - F*ck off. Kortsida och 90 minuters ös som gäller.

Med Milos - Mot Europa!
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Fan! Trodde jag hade 2 platser bokade och lovade sonen en plats. Men efter strul med bokningen blev det bara en…
Nån som har en plats över runt B300?!? 🙏🙏🙏
 
Fan vad skevt… Bajare på plats med ”vanliga” biljetter på långsidan släpps inte in på arenan nere i Maribor. Både ultras och ”vanliga” julgranar buntas ihop utanför arenan trots giltiga biljetter…
Yeo sonen stod utanför.
När jag föreslog lite gammalt hederligt staket-skakande, fick jag till svar.
”Haha hade varit möjligt om snutarna inte stått med typ automatvapen”
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Yeo sonen stod utanför.
När jag föreslog lite gammalt hederligt staket-skakande, fick jag till svar.
”Haha hade varit möjligt om snutarna inte stått med typ automatvapen”
Vad jag hörde så ville polisen släppa in klack-gänget för att slippa ha dom på stan.
Men tydligen var stämningen rätt obehaglig, även för dom, så de valde att hoppa in i sina bussar å vända om. Blev tydligen bombarderade med bengaler från hemmaklacken mm.
 

willbur

Rolex
2-Faktor
Det här joggar vi hem! Framååååååt
4F543CD1-0955-4E4F-A0FF-6C360DE2C8FF.jpeg
 
Kom igen och visa att formen sitter i, Elfsborg spelade i torsdags oxå, borta, så ursäkterna kan vi lämna därhän.

Minns ett forum-inlägg från tidigt 2000-tal, efter en 3-0 översköljning -”vem beställde de gula konerna med innebandyfrisyr?”

Forza!!!
 

morran

Omega
2-Faktor
Vad fan hände igår? Kollektiv kollaps. Sjukt att man samma vecka fick se den bästa matchen på många år och även den sämsta.
 

Gäspande_Skorpan

KS Explorers Club
2-Faktor
Vi klarar inte tre matcher på en vecka. Har inte gjort det sen 2018, iår är inget undantag. Att starta Selmani och byta han mor Erabi handlar om bristande djup och backlinjen verkar inte snacka samma språk just nu. Sen är Ellos bra och har flyt, men vi var inte 100.
 
Topp