Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Här vare livat! Enschede borta, kommer bli en fantastisk resa. Jag och polarna flyger ner på onsdag och hem lördag (till och från Amsterdam). Kan ju inte bli annat än succé?!
Någon mer som åker ner?
Vilket resultat tar du på förhand borta?Hade vart magiskt! Men får inte till det tyvärr.. fick nöja mig med att boka säsongskort-plåten på hemmamatchen den 3 aug.
Jag är rätt säker på att vi vinner på hemmaplan. Så länge vi inte förlorar med mer än 1 kasse på bortaplan så tror jag vi tar det.Vilket resultat tar du på förhand borta?![]()
Jag tar nog -2 kanske -3 på förhand faktiskt haha.Jag är rätt säker på att vi vinner på hemmaplan. Så länge vi inte förlorar med mer än 1 kasse på bortaplan så tror jag vi tar det.
Själv?
Hade gärna tagit det också, men tror tyvärr på det omvända!Uräkta-skalet, men jag skulle gärna se 0-3 på resultattavlan i Enschede, men det är ju jag.
Tänker på snubben som satt framför mig på AFC Wimbledon-Sutton i höstas, en bit in i andra reste han sig upp sprang ner till tränarna och skrek - ”what are you doing Monday to Friday?”.Man vill ju hälla syra i sina ögon när man kollar på Hammarby 2023.. Hur är det möjligt att spela så långsamt och skapa så otroligt få lägen match efter match?
Är det dags att kicka spanjornen nu kanske?
Hoppas det gick bra efter matchen.![]()
Såg denna härliga klocka på en buss nere i Enschede. Framåt Bajen![]()
Jag stod på kortsidan så såg bara stökigheterna på avstånd. Den holländska polisen var under all kritik på matchen, ett skämt som inte kunde ta över situationen snabbt. Hoppas din son mår bra efter det som hände.Hoppas det gick bra efter matchen.
Fick ett mess från min yngste son som är på plats på långsidan ”allt är lugnt med oss” strax efter 22, hade ingen koll på idiotin förrän nu i morse.
Vändning hemma anbefalles.
Fruktansvärt bemötande. Hade kontakt med folk på plats och fick en del direktrapporter.Först och främst otroligt starkt jobbat av alla spelare igår! Riktigt krigarinsats. Det som utspelar sig efter slutsignal (och även innan med att supportrar slussas runt som boskap) är helt oacceptabelt. Att stadens borgmästare går ut och säger att Hammarby är en ond klubb, samtidigt som hemmasupportrarna attackerar sittande publik är ett skämt.
En inte allt för vild gissning är att det kommer smälla ordentligt på torsdag. Och de Twentesupportrar som åker till Stockholm lär få betala för det som hände igår.
Jag hoppas verkligen att det är lugnt inne på arenan bara så vanligt folk inte kommer emellan.
Om det ens kommer några supportar från Nederländerna.. Såg att de eventuellt kommer stoppasFruktansvärt bemötande. Hade kontakt med folk på plats och fick en del direktrapporter.
Hoppas Bajen-Ultras m.fl. har vett att inte ge sig på oskyldiga supportrar i Sthlm nästa vecka.
Reagerade på samma sak, tog lååång tid innan polisen kom in på arenan. Men när Bajen bara vill dricka bärs och ha det bra innan matchen så behandlas man som ett djur... BedrövligtFick detta mess i morse:
„Inte helt omöjligt ändå.
Ja det gick bra. Men herregud, bemötandet från polisen är det värsta jag någonsin varit med om.
Hela dagen var de enbart ute efter att sabba för oss. Full koll på oss minut för minut men när Bajarna på långsidan får storstryk tar det 7-10 minuter innan de börjar jogga in.“
För dålig trupp. Vi har inte en spelare som skulle ha en plats i ett av lagen som ligger topp tre. Nu är det klart att Cifuentes ryker, så nästa år blir garanterat att tramsa runt i mitten igen.Tredje raka hemmamatchen med insläppet kvittering på övertid. Cifuentes ryktas ut. Svaga nyförvärv, undantag Djuka. 17.000 på läktaren. Svårt att se vad Hammarby 2024 kommer vara. Måste vi verkligen spela de sista två.. just nu vill man bara blåsa av allsvenska 2023.