Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Meno Male verkar ju riktigt bra! Ska upp till Sthlm nästa vecka och tänkte passa på att käka där.
Tror ni man behöver boka bord om man käkar där på en måndagkväll?![]()
Jag har för mig att MM inte ens tar emot bordsbokningar.Meno Male verkar ju riktigt bra! Ska upp till Sthlm nästa vecka och tänkte passa på att käka där.
Tror ni man behöver boka bord om man käkar där på en måndagkväll?![]()
+1Jag har för mig att MM inte ens tar emot bordsbokningar.
Var tvungen att prova Diavola. Riktigt bra! Starka salamin var inte att leka medDiavola på Meno Male Hantverkargatan. Riktigt bra men oklart varför de försöker överrösta en redan högljudd lunchpublik med ännu högre musik.
![]()
Var tvungen att prova Diavola. Riktigt bra! Starka salamin var inte att leka medhet som tusan! Kan det månne vara Calabrese Picante?
Självklart allt i ugnen.
*Edit
Nu såg jag de små chilisarna
![]()
Beror på vilken typ av pizza man gillarÄr det fortfarande Meno male som är nummer ett?
Är det någon annan som gör riktiga pizzor som inte kör napoletanskt-ish förutom 800slice?Beror på vilken typ av pizza man gillar
Jag har testat det mesta i stockholms innerstad och för mig är nog 800 grader favoriten
Babette på roslagsgatan är rätt likt 800 grader. 4 olika per dag som byts utÄr det någon annan som gör riktiga pizzor som inte kör napoletanskt-ish förutom 800slice?
Håller med om meno male, känns som att det blivit sämre. Tyckte det var fantastiskt i början.Är det någon annan som gör riktiga pizzor som inte kör napoletanskt-ish förutom 800slice?
Just det ja, glömde bort dom.Babette på roslagsgatan är rätt likt 800 grader. 4 olika per dag som byts ut
Inte provat, får bli när jag frisknat till!Håller med om meno male, känns som att det blivit sämre. Tyckte det var fantastiskt i början.
Ägarna av Bananas har öppnat ett ställe på tegnergatan som heter bistro leoparden. Köpte med mig därifrån nyligen och tyckte det var riktigt gott, bättre än meno male
800 grader är snäppet vassare än Meno Male i mina ögon.Beror på vilken typ av pizza man gillar
Jag har testat det mesta i stockholms innerstad och för mig är nog 800 grader favoriten
800 grader är snäppet vassare än Meno Male i mina ögon.
Vill även slå ett slag för Italian Cousins (som tidigare gick under det betydligt bättre namnet The Artisan). De gör bruschettaliknande ”pizza squares” som man köper styckvis med olika fyllning. Grymt gott! De har ett litet ställe vid Vasaparken och ett hål i väggen vid Stureplan.
Jag har undrat lite kring stället. De öppnade med ett anrikt namn, en vacker leopard ovanför dörren men med fönsterdekor som jag inte riktigt uppfattat som inbjudande.Håller med om meno male, känns som att det blivit sämre. Tyckte det var fantastiskt i början.
Ägarna av Bananas har öppnat ett ställe på tegnergatan som heter bistro leoparden. Köpte med mig därifrån nyligen och tyckte det var riktigt gott, bättre än meno male
Har bara tagit take away, men det är väl lite av ett hipsterställe precis som bananas på söder? Goda pizzor hursom, inte lika ”blöta” som de på meno male kan varaJag har undrat lite kring stället. De öppnade med ett anrikt namn, en vacker leopard ovanför dörren men med fönsterdekor som jag inte riktigt uppfattat som inbjudande.
Yes, tycker det är fina pizzor. Gå dit vid typ 18.30-19 och sitt ute i kvällssolenNån som provat Franks på Karlavägen?
Är de panpizza eller italiensk stil på dem?Yes, tycker det är fina pizzor. Gå dit vid typ 18.30-19 och sitt ute i kvällssolen![]()
Italiensk!Är de panpizza eller italiensk stil på dem?