• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Star Wars

Obi-Wan serien som helhet va mkt bra imho.
9C7D1735-73D9-4E5F-A0BC-6199345A2518.jpeg

Har du sett något avsnitt ännu? Såg att det släppts nu, men inte sett något ännu.
Sett dom första fyra och tycker serien är grymt bra! Showrunner och head writer är ju Tony Gilroy, som bland annat skrivit Bourne-filmerna (och även Rogue One, som detta är en spinoff på), och han vet vad han sysslar med. Lite mer thriller, lite hårdare och mörkare. Mognare ton. Tillochmed några mildare svordomar! Tror jag snappade up ett "shit" eller två.
Jag tenderar dock att tycka att det mesta i Star Wars-väg är bra, inklusive dom polariserande 7-9.

Sett dom första fyra och tycker serien är grymt bra! Showrunner och head writer är ju Tony Gilroy, som bland annat skrivit Bourne-filmerna (och även Rogue One, som detta är en spinoff på), och han vet vad han sysslar med. Lite mer thriller, lite hårdare och mörkare. Mognare ton. Tillochmed några mildare svordomar! Tror jag snappade up ett "shit" eller två.
Jag tenderar dock att tycka att det mesta i Star Wars-väg är bra, inklusive dom polariserande 7-9.

Helt ok enligt mig. Sett de tre första än så länge!

Tecknade Disney igen, sett Mandalorian s01-02 och såg att det finns hela tre serier att välja på. Vilken börjar man med? Boba fett, Obi-Wan eller Andor? Exalterad!

Tillbaka
Topp