Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
eller en frisörDags för Strömstedt att skaffa BH?
(Steffo är med på bilden så därför är den berättigad i tråden)
Ytterst tveksamt!Var twitter-posten legit?
Eghm,
Om inte sporta pp 3700 helguld, vintage daytona med skruvpushers och svart ring, panna, stål nautilus i teve är att skylta så vet jag inte vad som är skylta...
Grymma klockor, men konstig reaktion på twitter om den nu är äkta
Gemene man vet inte vad en Patek eller Panerai är, sålänge det inte står Rolex på klockan så är den inte dyr.
Säkerligen inte. Har skrivit till honom flera gånger och han svarar alltid snabbt och trevligt. Det roligaste är att han ofta svarat i reklampauserna på NyhetsmorgonYtterst tveksamt!
Helguld Patek 3700 från 1979..
eller en frisör
Källan själv säger emot1979 ??
Döma av storleken på fisken i förhållande till handen/handleden så ser det ut som ref.3800 i mina ögon , oavsett grym klocka!
- Vad har Steffo på armen ikväll?
- Panerai, är du klockintresserad?
- Jo, jag hade hoppats att du skulle ha Patek idag.
- Haha, det är kul.
Sagt på hans julbord på Knistad i julas.
Aha där ser man! Bilder bedrar iblandKällan själv säger emot
Vad skulle han annars ha i Italien?Steffo visar sin Panerai i när och fjärran nu.
Sant, tur att han inte var i Schweiz. Hade varit svårt att välja då.Vad skulle han annars ha i Italien?
Sant, tur att han inte var i Schweiz. Hade varit svårt att välja då.
Livsnjutare ? Skulle vem som helst här på KS kuna vara med hans lön . 3-4 avsnitt så har han en Rolex, osv.Den där gubben är riktigt härlig, en tvättäkta livsnjutare!
Är väl inte bara klockorna? Det är ju ganska tydligt att han är en man som njuter av livets godaLivsnjutare ? Skulle vem som helst här på KS kuna vara med hans lön . 3-4 avsnitt så har han en Rolex, osv.
...och en forumsponsors massiva betongkeps...Steffos intresse lyser igenom fint i det här gamla klippet.
Haha! Steffo gillar ju god dryck också så han kunde väl bjudit på en återställare kan man tycka?...och en forumsponsors massiva betongkeps...
Faktumet att icke klockisar läser detta när de googlar på Steffo är underbart. "Wristie" på icke-wis-språk betyder handtrallaIbland funderar jag på att köpa Trisslott i hopp om att vinna dragning på Nyhetsmorgon och snacka klockor med Steffo för att avsluta med en wristie ihop
Fritiofsson stod och pimplade i kulisserna och jag stod och kockade med Paolo i reklampauserna...Haha! Steffo gillar ju god dryck också så han kunde väl bjudit på en återställare kan man tycka?
Är det en Mont Blanc-penna som skymtar förbi vid 2:10? Ja det är det nog. Han har smak för pennor också den gode Steffo.Steffos intresse lyser igenom fint i det här gamla klippet.