Whu?Men @Singular , inte fan var Rolex först med modern dykarklocka.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Whu?Men @Singular , inte fan var Rolex först med modern dykarklocka.
Videon.
Det där tål att grälas om - jag var där för att introducera, informera och entusiasmera. Hade man behövt en besserwisser är det som bekant andra som är bättre lämpade...Videon.
Menar du att Rolex var före Panerai och BP? Klart man inte alltid säger allt rätt men BP FF var väl ändå före Rolex? Eller vad menar du med tåls att grälas om?Det där tål att grälas om - jag var där för att introducera, informera och entusiasmera. Hade man behövt en besserwisser är det som bekant andra som är bättre lämpade...
Jag menar att det likt Projekt 99/EP/Seiko nog handlar mer om definitioner.Menar du att Rolex var före Panerai och BP? Klart man inte alltid säger allt rätt men BP FF var väl ändå före Rolex? Eller vad menar du med tåls att grälas om?
Länk?Videon.
Sida 2.
"Som klocksamlare måste jag säga att det här är lite nyrikt" Steffo slaktar Hublot.Steffos intresse lyser igenom fint i det här gamla klippet.
Kollade i 10 minuter imorse, men kavajärmen är för lång för att blotta en klocka; skärpning Steffo!
Go go Steffo!
Kollade i 10 minuter imorse, men kavajärmen är för lång för att blotta en klocka; skärpning Steffo!
SkandalTror att han har varit inne här och läst, så nu döljer han klockan med flit enbart för att jävlas med oss!
Grym den där.Äntligen!
En till bild Steffo's nautilus
Hehe Steffo har verkligen oklanderlig klocksmak, en natulilus borde kanske skrivas upp på inköpslistan.Bra att du har koll på honom @Tomas Eriksson
En sådan PP hade inte varit dumt.
Var det från fredagens program? Såg honom inne på Ralph lauren @ NK men då såg jag ingen klocka på handleden
En till bild Steffo's nautilus
Jo det var den klockan han hade i fredagens programVar det från fredagens program? Såg honom inne på Ralph lauren @ NK men då såg jag ingen klocka på handleden
Det hade jag missat!Nu har han fått äran o sätta sitt namn på 2 cigarrer
http://www.brobergs.se/product.html/steffo-toro-maduro-54x6?category_id=448'
http://www.brobergs.se/product.html/steffo-toro-maduro-54x6?category_id=448
Reverso i morse den har jag inte sett förrut
Han gillar trav också verkar det som.