S
Staafen
Guest
Vi får inte glömma att säga grattis till Orvar som har namnsdag.Kan vara en hälsning direkt till KS (eller så var det till TV-tittarna).
Oavsett så bärs det PP Nautilus i guld idag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vi får inte glömma att säga grattis till Orvar som har namnsdag.Kan vara en hälsning direkt till KS (eller så var det till TV-tittarna).
Gött hängKan vara en hälsning direkt till KS (eller så var det till TV-tittarna).
Han är redan inbjuden men har tackat nejIngen som kan bjuda in Steffo till den här tråden så vi kan få lite kommentarer?
Fake newsSkulle bli mkt förvånad om han med sitt klockintresse inte är inne på ks och läser och då även denna tråd.
Min teori: Steffo = Staffo = @StaafenSkulle bli mkt förvånad om han med sitt klockintresse inte är inne på ks och läser och då även denna tråd.
Min teori: Steffo = Staffo = @Staafen
Det förstår jag!Han är redan inbjuden men har tackat nej
Det var ingen fakta utan en personlig gissningFake news
Jag tror att @Zorin drev lite med ditt användarnamn, inte det du skrev.Det var ingen fakta utan en personlig gissning
Hahah Ja SÅ är det ju!Min teori: Steffo = Staffo = @Staafen
Hahah Ja SÅ är det ju!
Det är det, va?Är det Breguet eller är det något annat?
Vi säger såDet är det, va?
Var e blomman?Är det Breguet eller är det något annat?
Blomjäveln var där i början men nån kanske skickade ut den genom fönstret i en reklampausVar e blomman?
Blomjäveln var där i början men nån kanske skickade ut den genom fönstret i en reklampaus
Kanske var @f.carlsson innan han postade i @RicVin FREDAGSTRÅD...?Trevlig fredag och helg KS
Tror det var Steffo själv som slängde den efter han läst i denna tråd att vi klagadeBlomjäveln var där i början men nån kanske skickade ut den genom fönstret i en reklampaus
Du menar tack @StaafenTror det var Steffo själv som slängde den efter han läst i denna tråd att vi klagade
Tack Steffo
En insider i TV4-huset. Äntligen börjar vi komma fysiskt närmare!Kanske var @f.carlsson innan han postade i @RicVin FREDAGSTRÅD...?
Du menar tack @Staafen