Liam Norberg i högform, älskar det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Liam Norberg i högform, älskar det!
Jag läste någonstans att han har en vigselring i rödguld och en i vitguld bara för att matcha metallerna.Är det bara jag eller ser det ut som att han också byter ut ringen efter klocka för att matcha?
Det, om något, ska han ju i så fall ha beröm för!
Älskar dina morgonuppdateringarBytt stål mot guld
Guldfredag ju.Bytt stål mot guld
Eller hurÄlskar dina morgonuppdateringar
TackÄlskar dina morgonuppdateringar
Han ser ju ut att köra något safari-tema iaf haha!Inte en blekaste aning vad som idag värmer handleden
Tänkte också på den men får en känsla att det inte är den. Har nämligen för mig att vi tydligt såg att det var denVill minnas att han har en breguet type 20 - kan det vara den idag?
Jag tycker vi säger så.Något med väldigt stor krona på iaf.
Edit. Måste ju vara Breguet no. 20
Kool, lätt den bästa klockan i samlingen om den är i bra skick då.Breguet type XX från -56, hans födelseår.
Avslutar på toppVeckan avslutas med GMT i guld
Fint att se att han prioriterar KS över Tegnell.KS-tecknet användes: klia sig lite på näsan för att ärmen ska åka ner en aning och blotta klockan. Tack tack
Fint att se att han prioriterar KS över Tegnell.
Långa ärmar gör det inte lätt ibland. Tyckte mig se Breguet skymta snabbt förbi...
Det får bli en bild bara till imorgon
Men Steffo har väl aldrig jobbat som dörrvakt i Göteborg?Var det inte en Breitling idag....?
Han har en Breguet från 1956 som årsklocka. Så det är inte helt omöjligt att det kan va denVar det inte en Breitling idag....?
Han har en Breguet från 1956 som årsklocka. Så det är inte helt omöjligt att det kan va den
Länk till hans klocksamling, tyvärr väldigt snabb:
https://viafree.se/program/dokumentar/chevaleresk/sasong-1/797285