Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Han har glömt klockan hemma!Kan redan nu säga att detta blir ej av kvalité
Torsdag. Ser ut som en chronograph i guld...kanske Daytonan med grön tavla
Fredag levererade alldeles för lång ärmar på kavajen och jag orkar inte scrolla igenom fyra timmar så här får man gissa helt fritt
Nej, omöjligt!! Sån amatör är steffo INTE!! Can’t be!! Han har alldeles säkert någon mysig morgonritual där han omsorgsfullt väljer ut dagens dinkaHan har glömt klockan hemma!
Det tror jag med faktiskt!Nej, omöjligt!! Sån amatör är steffo INTE!! Can’t be!! Han har alldeles säkert någon mysig morgonritual där han omsorgsfullt väljer ut dagens dinka
Känns ju i ärlighetens namn som en lågoddsare. Kastar definitivt inte på sig första bästa skorpa heller utan det tas nog i stort beaktande vilken övrig utstyrsel dagen har att bjuda på. Gubben har tveklöst ruskigt bra smak, och stil imoDet tror jag med faktiskt!
Nej, omöjligt!! Sån amatör är steffo INTE!! Can’t be!! Han har alldeles säkert någon mysig morgonritual där han omsorgsfullt väljer ut dagens dinka
Det tror jag med faktiskt!
Hårfint det där. Ofta tvärtom, och därför upplevs de coola.Känns ju i ärlighetens namn som en lågoddsare. Kastar definitivt inte på sig första bästa skorpa heller utan det tas nog i stort beaktande vilken övrig utstyrsel dagen har att bjuda på. Gubben har tveklöst ruskigt bra smak, och stil imo
Du menar att man ofta upplevs ha god smak när man tvärt om saknar god stil?Hårfint det där. Ofta tvärtom, och därför upplevs de coola.
Fin klänning. Värdigt skuren med täckt dekolletage utan att det blir sockersött och puritanskt. Fin röd färg som går bra ihop med hennes ljusa hår. Steffo ser nästan lite beige ut i jämförelse. Vad bär Jenny Strömstedt för klocka? Ser ut att vara stål. Aquaterra?Guldkrono-fin = fredagsfin
Det ser nästan ut som kronskyddet på en Panerai?Det bästa jag kunde få till. Det verkar vara stål
Hans Panna passar ju bra med dagens klädsel så det är inte omöjligtDet ser nästan ut som kronskyddet på en Panerai?
Fin klänning. Värdigt skuren med täckt dekolletage utan att det blir sockersött och puritanskt. Fin röd färg som går bra ihop med hennes ljusa hår. Steffo ser nästan lite beige ut i jämförelse. Vad bär Jenny Strömstedt för klocka? Ser ut att vara stål. Aquaterra?
Fin klänning. Värdigt skuren med täckt dekolletage utan att det blir sockersött och puritanskt. Fin röd färg som går bra ihop med hennes ljusa hår. Steffo ser nästan lite beige ut i jämförelse. Vad bär Jenny Strömstedt för klocka? Ser ut att vara stål. Aquaterra?
Haha gick inge vidare för mig att svara igår. Men är 99% säker att hon kör sin explorer 1 som hon brukar haFin klänning. Värdigt skuren med täckt dekolletage utan att det blir sockersött och puritanskt. Fin röd färg som går bra ihop med hennes ljusa hår. Steffo ser nästan lite beige ut i jämförelse. Vad bär Jenny Strömstedt för klocka? Ser ut att vara stål. Aquaterra?
Tack, jag är en tålmodig man . Jaså brukar hon ha en Explorer 1? Det passar henne. Explorer 1 passar iofs alla. Kul!Haha gick inge vidare för mig att svara igår. Men är 99% säker att hon kör sin explorer 1 som hon brukar ha
Guld, kronskydd och mörk bezel. Kan det vara en GMT kanske?Steffos klocka kan skymtas lite mer än solen i december men inte hjälper det något vidare. Guld är allt jag kan komma fram till...
Guld, kronskydd och mörk bezel. Kan det vara en GMT kanske?
Kryddar han brännvin som han gjort själv?
steffo med speedy
Vilken? Vet ej
@Ville_W har säkert koll!
steffo med speedy
Vilken? Vet ej
Hm, den ser tunnare ut och ser bara ut att ha två kronor. Guld ser det iaf ut att vara. Verkar vara väl avvägt val.Tror mig se Daytona. Man har i alla fall guld på juldagen, det är sen gammalt
God Jul på er alla
Hm, den ser tunnare ut och ser bara ut att ha två kronor. Guld ser det iaf ut att vara. Verkar vara väl avvägt val.
Jag vill säga en gammal kostymare i guldVad tror ni bästa Steffo kommer bära på nyårsafton?