S
Staafen
Guest
Säkert men vad?Jag vill säga en gammal kostymare i guld
Han kanske kör fickur iof!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Säkert men vad?Jag vill säga en gammal kostymare i guld
Vet inte vad han har för gamla kostymare. Hans Breguet är ju annars fin.Säkert men vad?
Han kanske kör fickur iof!
Braaaa där Steffo!Steffo kickar igång 2021 med sin sub (om inte mina champagne-ögon ljuger för mig)
Steffo kickar igång 2021 med sin sub (om inte mina champagne-ögon ljuger för mig)
Kan tom vara nys Sub spännet ser lite större utSteffo kickar igång 2021 med sin sub (om inte mina champagne-ögon ljuger för mig)
Jag tycker claspen ser ut som femsiffrigt (Edit. eller äldre) men svårt att se på den bilden.Kan tom vara nys Sub spännet ser lite större ut
Kan en clasp se femsiffrig ut? Med tanke på att de delvis använde samma länkar både för fyr- och femsiffrigt..Jag tycker claspen ser ut som femsiffrigt men svårt att se på den bilden.
Jag menar att den ser ut att tillhöra en femsiffrig eller äldre, inte den senaste med andra ord. Du förstår nog vad jag menar.Kan en clasp se femsiffrig ut? Med tanke på att de delvis använde samma länkar både för fyr- och femsiffrigt..
Det förstod jag inte, eftersom du specifikt skrev femsiffrig.Jag menar att den ser ut att tillhöra en femsiffrig eller äldre. Du förstår nog vad jag menar.
Nej men då får jag väl vara lite tydligare så att du förstår. Jag menar att det inte ser ut att vara claspen på en av de senaste Rolex Submariner utan en äldre. Skrev femsiffrigt men det kan ju lika gärna vara äldre.Det förstod jag inte, eftersom du specifikt skrev femsiffrig.
Jag förstod exakt vad du menade Staafen.Nej men då får jag väl vara lite tydligare så att du förstår. Jag menar att det inte ser ut att vara claspen på en av de senaste Rolex Submariner utan en äldre. Skrev femsiffrigt men det kan ju lika gärna vara äldre.
Jag förstod exakt vad du menade Staafen.
tycker inte heller att det var speciellt svårt att förstå vad du menade
Fast som alla vet så är Staafen och Steffo samma person.. sen gammalt. Grattis Steffo! ❤Grattis Steffo om du läser detta haha!
Men pension, det går ju inte!
Steffo Törnquist: Jag kanske borde sluta på ”Nyhetsmorgon” https://www.aftonbladet.se/a/pAd2ej
Bror från en annan mor kanske!Fast som alla vet så är Staafen och Steffo samma person.. sen gammalt. Grattis Steffo! ❤
Om du pensionerar dig så...är det inte en bror, samma morBror från en annan mor kanske!
Haha va?Om du pensionerar dig så...är det inte en bror, samma mor
Väldans konstigt formulerad mening jag fick till...nedan meningar kommer inte klargöra mycket. Tack o gonatt!Haha va?
Härligt att han visar upp den tydligt för oss idag!Panna-kaketorsdag
Tjing tjing!
"En gubbe", pfft.haha fan ni har ju för lite att göra, sitta och stalka en gubbes klockor.
Lite? Det är sjukt mycket med att hålla koll på alla hans klockor haha! @Back gör ett grymt jobb!haha fan ni har ju för lite att göra, sitta och stalka en gubbes klockor.