TackLite? Det är sjukt mycket med att hålla koll på alla hans klockor haha! @Back gör ett grymt jobb!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
TackLite? Det är sjukt mycket med att hålla koll på alla hans klockor haha! @Back gör ett grymt jobb!
Brukar ha mobil/padda på under morgonens bestyr och det är inte så jobbigt. Ser jag möjligheten att ta en skärmdump så görs det och sen läggs upp för vidare diskussionhaha fan ni har ju för lite att göra, sitta och stalka en gubbes klockor.
Vän talat, Helgkänslan börjar med Steffo, riktigt fin är han!+ det är ju bara två dagar i veckan som han sitter i morgonsoffan. Det är en bra känsla att se honom i rutan får då vet man att det snart är helg
Guld på fredag: PP eller Daytonan
Tjing tjing
Tror han har en 3700 i stål också så gissar det. Helt sjuk samlingTror PP men då gissar jag på en ny sådan då vi tidigare sett PP i guld och inte kan man väl ha en av varje...
Två ytterligheter i samma bild – smartklocka och PPTror PP men då gissar jag på en ny sådan då vi tidigare sett PP i guld och inte kan man väl ha en av varje...
Eller är det en Swiss Alps från H. Moser (och inte en Apple Watch) på bilden?Två ytterligheter i samma bild – smartklocka och PP
Han är connoisseurVarför är jag inte förvånad över att han har en egen tråd...
Steffo är en idol! Samlar finpennor, pipor, halsdukar... klär sig snyggt, förstår sig på sprit... kung
Jag tycker att det ser ut som en sån där länk med hål i från typ 70-talet haha! På en Dagtåna i güld?Visst har jag lite morgongrus i ögonvrån men det där är väl ändå inte en grön tavla, utan svart....?
Kan det vara PP? Ser ut som länken på en Nautilus
Det skulle det faktiskt kunna vara.Jag tycker att det ser ut som en sån där länk med hål i från typ 70-talet haha! På en Dagtåna i güld?
Kollade igen och det är nog vanliga oystern som blänker lite. Ganska säker på att det är hans vanliga Daytona helguld.Det skulle det faktiskt kunna vara.
Dock så tycker jag mig inte se grön tavla (den Daytona som vi vet ibland sitter på handleden) så frågan är om det kan vara ett nyköp...
Det var hans vanliga gröntavlade Daytona den syntes ovanligt väl vid några tillfälle så guldet fick chans att skina lite extraKollade igen och det är nog vanliga oystern som blänker lite. Ganska säker på att det är hans vanliga Daytona helguld.
Han måste ha en helt otrolig samling! Tråkigt att han själv är så hemlighetsfull kring detta.Favorit i repris: guld på fredag i form av PP
Tjing tjing
Tycker mig se en daytona i helguld med svart urtavla! Förmodligen zenithSnabb uppdatering: Daytona....?
Ca 50 minuter in. Bra investeringMissa inte Steffo i Antikrundan ikväll.
Klockråd for dummies, typ.Ca 50 minuter in. Bra investering
Mindre bra råd ”om du själv ska köpa klocka”
Den ska tydligen ha ”tyngd”. Så alla fjäderlätta Richard Mille är fake då antar jag...sen ska man också be om kvitto
Den ska oxå ”spinna som en katt”Ca 50 minuter in. Bra investering
Mindre bra råd ”om du själv ska köpa klocka”
Den ska tydligen ha ”tyngd”. Så alla fjäderlätta Richard Mille är fake då antar jag...sen ska man också be om kvitto