Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sea-DwellerKör steffo något modernt och keramiskt fem rolex idag?
Tror det är hans Milgauss…Vad tror vi han bar upp idag? Tyckte det var svårt att urskönja
Känns som en gammal rasslig Seamaster eller OP med silver dial?Inte en aning
Trevlig sak. Är det en krono eller en super compressor?Någon vintage är allt som går att se
Elegant klocka. Skulle mycket väl kunna vara en Memovox.Någon vintage är allt som går att se
Kan det vara en Rolex Precision?Denna kan jag inte dra mig till minnes att jag sett förut eller är det Milgauss?
Och igår guld Patek tror jag. Han kan den gode steffo.Tror det gömmer sig en Sub bakom vattenglaset
3700.3800? Eller 5711?
Uppfattar det som självvalt. Borde knappast vara beroende av den lönen.Men ett sånt jävla jobb karlstackaren har! Fast, coola klockar
Vet inte hur njutningsfullt det är att vara sidekick morgon-tv. Hoppas de betalar honom bra. Jag lider med honomHan var ju med och skapade TV4 så det är inte så synd om honom. Sitter i rutan 2 dagar i veckan, snackar med folk, käkar god mat och njuter
TV4 är sidekick till steffo.Vet inte hur njutningsfullt det är att vara sidekick morgon-tv. Hoppas de betalar honom bra. Jag lider med honom
Han är lite som Chuck Norris!TV4 är sidekick till steffo.
Jag med. Hela vägen till banken och bankfacket.[...] Jag lider med honom