Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
jag tror att det var denSportar Steffo paul newman idag eller?
Steffo nya "king of cool"
Sportar Steffo paul newman idag eller?
jag tror att det var den
Tror du har bättre koll där än vad jag har, men snygg är denVintage daytona men inte PN
Sportar Steffo paul newman idag eller?
jag tror att det var den
Precis, ingen PN men väl en vintage Daytona.Vintage daytona men inte PN
Äntligen!Vet inte om ni har sett Chevaleresk på sexan med Måns och Viberg om herrmode och annat ditt och datt. Hur som! Nästa vecka skall de prata klockor med självaste Steffo Törnquist som även skulle ta med delar av sin privata samling. Missa ej!
Tänkte precis skriva det. Kul!Vet inte om ni har sett Chevaleresk på sexan med Måns och Viberg om herrmode och annat ditt och datt. Hur som! Nästa vecka skall de prata klockor med självaste Steffo Törnquist som även skulle ta med delar av sin privata samling. Missa ej!
Vilken dag/tid? Det vill man ju inte missaVet inte om ni har sett Chevaleresk på sexan med Måns och Viberg om herrmode och annat ditt och datt. Hur som! Nästa vecka skall de prata klockor med självaste Steffo Törnquist som även skulle ta med delar av sin privata samling. Missa ej!
Snälla lägg upp länk sen!Vet inte om ni har sett Chevaleresk på sexan med Måns och Viberg om herrmode och annat ditt och datt. Hur som! Nästa vecka skall de prata klockor med självaste Steffo Törnquist som även skulle ta med delar av sin privata samling. Missa ej!
OT: Steffo och Jenny har rakat ögonbrynen.
Tack. påminn gärna!
Lajkat faktiskt. Någon som haft kul i Photoshop!LOL - var hittade du den?
Nice - det får man inte missa. Tack för tipset!Vet inte om ni har sett Chevaleresk på sexan med Måns och Viberg om herrmode och annat ditt och datt. Hur som! Nästa vecka skall de prata klockor med självaste Steffo Törnquist som även skulle ta med delar av sin privata samling. Missa ej!
Bänkar mig redan nu.
Är det bara jag eller är Chevaleresk ett lite trevligt program ändå?
Vet någon vad daytona PN gick för?
Vet någon vad daytona PN gick för?
Galet mycket pengar men vilken klocka -