950 va? Här steks det ordentligt!
Verkar inte vara en platina, utan "endast" hans gamla 3700 i bra ljus.
Gulguld 3700 är det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
950 va? Här steks det ordentligt!
Verkar inte vara en platina, utan "endast" hans gamla 3700 i bra ljus.
Det var min tanke med.Gulguld 3700 är det
från 1978Gulguld 3700 är det
Gulguld 3700 är det
Det var min tanke med.
från 1978
Vilken hövding han är alltså. Vad spottar ni för klockor i videon då? Jag är alldeles för dålig på reffar så den enda jag lyckades snappa upp var stålnautilusen. Sen har han nån guldsak som jag bara såg länken på när han står i studion.
Vilken hövding han är alltså. Vad spottar ni för klockor i videon då? Jag är alldeles för dålig på reffar så den enda jag lyckades snappa upp var stålnautilusen. Sen har han nån guldsak som jag bara såg länken på när han står i studion.
Svart att se men såg ut som en Paul Newman vid 0:15, Patek Aquanaut vid 1:06, Breitling Navitimer vid 2:58, Patek Aquanaut 18K vid 3:08
Bra att det finns någon som rättar än! Kan aldrig hålla isär Aquanaut och Nautilus....Inte riktigt va
0:15 är ingen PN, men iaf Daytona.
Aquanaut ser jag inga alls, däremot två Nautilus 3700, varav en i helguld.
Och verkar fira med en safariresa till Masai Mara!Idag fyller maestro år - stort grattis till honom!
Man märker att "klockexpertera" som gästar honom alltid är nervösa
Inte alltid.Man märker att "klockexpertera" som gästar honom alltid är nervösa
Inte alla?Inte alltid.
var ju i kortaste laget kan man tycka, var det tre minuter de pratade?
Hon är uppenbarligen en kvinna som imorse blev helt överkörd av Steffo vad gällde klocksnack. Hon fick inte många sylar i vädretWho the f u c k är Nina Westerlund?
Man märker att "klockexpertera" som gästar honom alltid är nervösa
Who the f u c k är Nina Westerlund?
Såg vi samma klipp???????????????Hon är uppenbarligen en kvinna som imorse blev helt överkörd av Steffo vad gällde klocksnack. Hon fick inte många sylar i vädret
Jag säger inte att han körde över henne rent kunskapsmässigt. Jag menar att han med en stor dos av självgodhet inte lät henne få en syl i vädret.Såg vi samma klipp???????????????
Steffo svamlade om att man kokade klockorna vid NASA:s test...
Jag tycker att hon fick prata rätt så mycket...Jag säger inte att han körde över henne rent kunskapsmässigt. Jag menar att han med en stor dos av självgodhet inte lät henne få en syl i vädret.
Okej, jag uppfattade det som att Steffo ”stal” showen.Jag tycker att hon fick prata rätt så mycket...