Tack! Är väldigt glad för den här. Har haft modellen på önskelistan i flera år. Har inte letat aktivt men nu snubblade jag på den.Snorfin!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Är väldigt glad för den här. Har haft modellen på önskelistan i flera år. Har inte letat aktivt men nu snubblade jag på den.Snorfin!
Grym! Och en Zenith ocksåNu är jag med i klubben igen.
Snyggt, är det 31mm varianten?Longines 2467 stepcase tre tacche
Longines 2467 stepcase tre tacche
Grattis, grym! Nästan i klass med din gamla från förstasidan.Longines 2467 stepcase tre tacche
Tack, 30mm varianten.Snyggt, är det 31mm varianten?
Javisst Oj, kanske det man får betala för en i mint?Väldigt trevlig modell. Såg en likadan till salu nyligen i närmast mint skick som en instasäljare ville ha €3700 eller något sånt.
Tack! Ja, typ i liknande klass som den skulle jag också säga.Grattis, grym! Nästan i klass med din gamla från förstasidan.
Alltid underhållande att titta runt på drömpriserna hos IG-handlareVäldigt trevlig modell. Såg en likadan till salu nyligen i närmast mint skick som en instasäljare ville ha €3700 eller något sånt.
Alltid underhållande att titta runt på drömpriserna hos IG-handlare
Grym modell för övrigt som du säger.
Alltid underhållande att titta runt på drömpriserna hos IG-handlare
Grym modell för övrigt som du säger.
Gissar att många IG-handlare försöker rida på tre tacche vågen och hoppas folk är villiga att betala ett lika stort premium även för de små varianterna också. Det är galna priser för en simpel timeonly men de är ju också väldigt charmiga och har allt det där man gillar hos ett vintage ur.Det är ett sjukt högt premium på mint-vintage på www och jag tror en del faktiskt pungar upp åtminstone i närheten av det där för snarlika klockor. Rätt eller fel, inte vet jag. Ofta roligare klockor än moderna diton, men ibland går det överstyr.
35orna har ju varit väsensskilda så länge jag följt. Tror det måste vara verkligt speciella ex för att 30/32 ska komma upp i större tal.Gissar att många IG-handlare försöker rida på tre tacche vågen och hoppas folk är villiga att betala ett lika stort premium även för de små varianterna också. Det är galna priser för en simpel timeonly men de är ju också väldigt charmiga och har allt det där man gillar hos ett vintage ur.
Blev erbjuden 4500EUR för min 35mm med fel tavla och lite sargad boett för ett tag sedan vilket säger en del om vad de faktiskt kan sälja för
Yes, har nog faktiskt aldrig sett en 33mm säljas för dyrare än 20k (har dock dålig koll på handlare och svårt att veta vad de egentligen säljs för).35orna har ju varit väsensskilda så länge jag följt. Tror det måste vara verkligt speciella ex för att 30/32 ska komma upp i större tal.
Yes, har nog faktiskt aldrig sett en 33mm säljas för dyrare än 20k (har dock dålig koll på handlare och svårt att veta vad de egentligen säljs för).
35mm däremot har ju sålts för 100k+ även av privatpersoner
Kul att du köpte den, hade den på bevakning men glömde bort den...Så många steps att det blivit stair-case?
Mysig Wyler är det iallafall
Som Gevalia, lättrostad...Även i skick som denna så betingar boett av denna typ (och verk så klart) fortfarande en viss peng.. För tillfället 23k..
Tur för mig Ett fint ur från en rolig tillverkare i min mening Lovar att glömma någon åt dig i framtidenKul att du köpte den, hade den på bevakning men glömde bort den...
Så har den landat! En 40mm Eberhard med enknappsversionen av Valjoux 65 (Eberhard 16000). Kommer lite mer högupplösta bilder på tavlan i vintage-kronograf-tråden så småningom. Den är inte helt oproblematisk, men en grym trappstegsboett har den utan tvekan! Tänk att den är från 1930-talet, troligen tidigt 30-tal t.o.m.!En liten aptitretare på trappstegsboett i jumboformat på väg hem!
Så har den landat! En 40mm Eberhard med enknappsversionen av Valjoux 65 (Eberhard 16000). Kommer lite mer högupplösta bilder på tavlan i vintage-kronograf-tråden så småningom. Den är inte helt oproblematisk, men en grym trappstegsboett har den utan tvekan!
Dra mig baklänges vilken pjäs!Så har den landat! En 40mm Eberhard med enknappsversionen av Valjoux 65 (Eberhard 16000). Kommer lite mer högupplösta bilder på tavlan i vintage-kronograf-tråden så småningom. Den är inte helt oproblematisk, men en grym trappstegsboett har den utan tvekan! Tänk att den är från 1930-talet, troligen tidigt 30-tal t.o.m.!
Grym!! Bjud gärna på en bild framifrån också
SelvfølgeligGrym!! Bjud gärna på en bild framifrån också