Tssss…..kanske under det glada sossetalet…..Du beskriver precis min raka motsats. Kan man inte få betalt för att vara snäll nån gång!!??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tssss…..kanske under det glada sossetalet…..Du beskriver precis min raka motsats. Kan man inte få betalt för att vara snäll nån gång!!??
Upplevt samma. Först när man hotar med att byta så uppstår en helt annan prisbild närmaste 12 månaderna. Jäkla störigt.Håller med till fullo om detta men har haft större irritation över Telias fiber vi har. Sagt upp två gånger och dom har efter uppsägning gett ett erbjudande 200:-/mån lägre än de som gett innan uppsägning!?
Måste erkänna att vad gäller våra lån Hos SHB har vi fått så bra erbjudanden att ingen har kunnat matcha när jag försökt få lägre när bindningstiden löpte ut…
Något säger mig ändå att den som är snäll och lojal som person vinner på det i längden. Kanske inte mot bankerna men annars i livet.Du beskriver precis min raka motsats. Kan man inte få betalt för att vara snäll nån gång!!??
Tack för tipset. Blev faktiskt irriterad när de gick från 199 till 249kr/månad samtidigt som jag tycker tidningen blivit sämre.Jag har fått DN digital för 25kr/mån när jag hotat med uppsägning![]()
Det får man varje gång man säger upp. Tror jag är inne på tredje varvet med 25/kr/mån i 6 månaderJag har fått DN digital för 25kr/mån när jag hotat med uppsägning![]()
Håller med till fullo om detta men har haft större irritation över Telias fiber vi har. Sagt upp två gånger och dom har efter uppsägning gett ett erbjudande 200:-/mån lägre än de som gett innan uppsägning!?