• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora MC-tråden.

N.M.O

Cartier
2-Faktor
I väntans tider på @Strindberg så klämmer jag in en färsk bild. Första turen på länge jag haft tid att njuta lite av!
15257751865652109440450765710459.jpg
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Gillar den där massor, och då har jag inte ens provkört den :)
Återkom gärna med intryck om karaktären. Skulle man kunna jobbpendla (köra sakta länge på låga varv) med den?
Får återkomma angående det, har inget att jämföra med då det är första hojen för min del. :)
Men det här är en maskin man gärna vill busa och gasa med, så pendlingen skulle nog bli allt roligare åtminstone. :woot:
 

joca

Patek
2-Faktor
Gillar den där massor, och då har jag inte ens provkört den :)
Återkom gärna med intryck om karaktären. Skulle man kunna jobbpendla (köra sakta länge på låga varv) med den?

Ja det går beroende på hur kräsen man är. De skakar en del men aldrig upplevt det som jobbigt under 15 mil. Efter 15 mils åkning börjar det kännas i rumpan mer original-sadeln vilket dock går att lösa genom att byta sadel. I övrigt en sjukt rolig hoj att köra om man gillar att busa :)
 

M3a

Cartier
2-Faktor
Någon som haft uppkörningen i Västerås?? Är inte jätte hemma där och undra fall man skulle kunna få tips på vägar man kör? :) /Nervös körkortstagare
 
Topp