Har inte tid att hämta. Står i polarens garage, ska dock ha hem den innan helgen!Det är måndag, solen skiner och jag är uttråkad på kontoret, tänker att bilder kan ju vara kul....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har inte tid att hämta. Står i polarens garage, ska dock ha hem den innan helgen!Det är måndag, solen skiner och jag är uttråkad på kontoret, tänker att bilder kan ju vara kul....
Det här börjar likna Snor-Peter! I åttan skröt han om både flickvän och moped, på landet förstås. Så ingen fick nånsin se varken moppe eller brud.Har inte tid att hämta. Står i polarens garage, ska dock ha hem den innan helgen!
Nu lugnar vi oss, både du å jag å @Josa , tänk på att @Strindberg å hans polare är från just landet så polaren har säkert ingen smartphone att fota hojen med heller....Det här börjar likna Snor-Peter! I åttan skröt han om både flickvän och moped, på landet förstås. Så ingen fick nånsin se varken moppe eller brud.
Sen tar det väl en vecka att få bilderna framkallade och ännu längre tid för @Strindberg att "få in dem i datorn"...
Snyggt!!! Som vi har väntat!!
Sådärja! Väl värt väntan!
Fet! Fimpa framskärmen, spraya olivgrön med gummispray och på med TKC 80
Fan Guzzi är ju så rätt
Fint med Moto Guzzi! Min första cykel var en moto Guzzi 125:a men i avsaknad av körkort blev det för mycket off road för att komma undan. Kul var det
Den kommer du ha att skoj med!Lördagen började bra med ett köp, gick direkt på pojkdrömmen. Vi ses på vägarna.
![]()
![]()
Gillar den där massor, och då har jag inte ens provkört denLördagen började bra med ett köp, gick direkt på pojkdrömmen. Vi ses på vägarna.
![]()
![]()
Får återkomma angående det, har inget att jämföra med då det är första hojen för min del.Gillar den där massor, och då har jag inte ens provkört den
Återkom gärna med intryck om karaktären. Skulle man kunna jobbpendla (köra sakta länge på låga varv) med den?
Snyggt. Den går så enkelt och fint på bakhjuletLördagen började bra med ett köp, gick direkt på pojkdrömmen. Vi ses på vägarna.
![]()
![]()
Gillar den där massor, och då har jag inte ens provkört den
Återkom gärna med intryck om karaktären. Skulle man kunna jobbpendla (köra sakta länge på låga varv) med den?