Inte vet jag men Victory Highball tycker i alla fall jag är rätt sexig...
Det är den finaste Victoryn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sen om någon tog illa upp så var det ingen kapning av Harley Tycker bara att Victory är ett tufft alternativ. Grymt välbyggda maskiner med minimala till inga motorvibrationer osv.
Hur menar du nu? Ducati har haft retrohojar i många år. Scramblern är en hyllning till en gammal hoj. Blir insteg istället för billiga monster t. ex. Många Harleyfantaster blev tokiga när man först började med gummiupphängda motorer o sen när v-roden kom... för att kunna ha råd med en racingsatsning krävs det att man har hojar som säljer - scramblern blir nog en succe. Man jar dessutom kvar high-end racinghojar iom Panigale R t.ex. Ducati har aldrig haft ett lika spännande utbud som de har nu.Ja för Harley är troget sitt koncept, det är ju knappast Ducati.
Hur menar du nu? Ducati har haft retrohojar i många år. Scramblern är en hyllning till en gammal hoj. Blir insteg istället för billiga monster t. ex. Många Harleyfantaster blev tokiga när man först började med gummiupphängda motorer o sen när v-roden kom... för att kunna ha råd med en racingsatsning krävs det att man har hojar som säljer - scramblern blir nog en succe. Man jar dessutom kvar high-end racinghojar iom Panigale R t.ex. Ducati har aldrig haft ett lika spännande utbud som de har nu.
Vad tror herrskapet om Ducati Scrambler? Ska bli kul att spana in bl a den på mässan i helgen
Snart, mycket snartPics or it didn't happen!
Snart, mycket snart
Måtte de sopa gatorna tidigt i år
Jag åker omkring på en KTM SMC 690, fler som kör motard?
körde 625 smc i 2 år innan men blev att byta förra säsongen för att prova på rad 4. En CB1000R inhandlades. Dock bytte jag jobb i samma vända så tiden för hoj åkandet har reduceras kraftigt. Blir kanske att byta tillbaka till motard då dem är billigare i ägande och ärligt talat nog det roligaste man kan köra med två hjul !Jag åker omkring på en KTM SMC 690, fler som kör motard?
Inte alls skum. Du sparkar på däcken för att kontrollera lufttrycket. Detta är brukligt i Harley-kretsarHöll på att bli ett stort fail då jag hade batteritorsk, men lite laddning löste det. Så jävla härligt.
Skum bild.
Vad är det för hoj?Höll på att bli ett stort fail då jag hade batteritorsk, men lite laddning löste det. Så jävla härligt.
Skum bild.
Tror fan i detta väderSka fan premiäråka idag, trots obesiktad. Återkommer med bilder!
Harley Davidsson Sportser 883Vad är det för hoj?
FRÄN! Man kanske skulle ta o skaffa körkortet......Harley Davidsson Sportser 883
Så kan du tjacka min Sporre 1200FRÄN! Man kanske skulle ta o skaffa körkortet......
Damcykel.Så kan du tjacka min Sporre 1200