• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora MC-tråden.

Skönt med början på långhelg
image.jpeg

image.jpeg
 
Och så var det det här med gata.. En forummedlem nermejad enligt ovan, bulten erbjöd minst en som fick åka ambulans och en sportbil i diket. :shifty:Onsdagar är mycket gruppkörningar så det är kanske är rimligt, eller?

Underbart väder iaf och 18 mil avverkade. :)
 
  • Like
Reactions: par
Det här med att ta hojkort.....de värdelösa trafikskolorna har fått igenom att man ska gå riskettan...men det finns inte en enda körskola i min lilla stad på 120000 invånare som erbjuder den. Måste åka till en annan stad och första tiden är i slutet av juni.
 
På Lördag möts vi en trettiotal motorcyklar på Göta platsen 10:00 för att samåka till Bike Dagarna :D
22 grader och sol lovar meteorologerna.
 
Och så var det det här med gata.. En forummedlem nermejad enligt ovan, bulten erbjöd minst en som fick åka ambulans och en sportbil i diket. :shifty:Onsdagar är mycket gruppkörningar så det är kanske är rimligt, eller?

Underbart väder iaf och 18 mil avverkade. :)

jag har under mina år med hoj kört bulten sjukt många gånger och det var ju dessvärre inte så ovanligt med olyckor där, inte konstigt med tanke på hur folk kör och dessutom är det ju grymt många motorcyklar ute på bulten en dag som denna. Just onsdagar känns den där sträckan extra het även om jag upplever att det här med onsdagskörningar generellt har lugnat ner sig en aning:rolleyes:
 
Hur fan är det med den där "Bulten" egentligen, är det den ultimata MC-vägen nere runt Stockholm eller är det bara en grej att "alla" åker där?
 
Hur fan är det med den där "Bulten" egentligen, är det den ultimata MC-vägen nere runt Stockholm eller är det bara en grej att "alla" åker där?
Varenda riskokare ska dit å leka sen är dem förvånade när det går åt helvete...det är en allmän väg inte Gotland ring. I veckan håller dem på att lägga ny asfalt där, borde passa på att bygga väggupp med 50m mellanrum!
 
Varenda riskokare ska dit å leka sen är dem förvånade när det går åt helvete...det är en allmän väg inte Gotland ring. I veckan håller dem på att lägga ny asfalt där, borde passa på att bygga väggupp med 50m mellanrum!
Jo, man har ju sett "sub 5-filmer" osv, men är den så fantastisk-bla bla bla, eller är det bara grejen att åka där?
 
Hur fan är det med den där "Bulten" egentligen, är det den ultimata MC-vägen nere runt Stockholm eller är det bara en grej att "alla" åker där?
Klassisk och faktiskt riktigt rolig sträcka att köra. Det i kombo med att det populäraste fiket ligger där samt brist på alternativ lockar folk. Är ju bara det med olyckor och trafiken men i övrigt bra.

Bulten snart ett Unesco världsarv. ;)
 
Klassisk och faktiskt riktigt rolig sträcka att köra. Det i kombo med att det populäraste fiket ligger där samt brist på alternativ lockar folk. Är ju bara det med olyckor och trafiken men i övrigt bra.

Bulten snart ett Unesco världsarv. ;)
Jävligt kul väg att åka också när man kör själv då det alltid är någon där som man känner och kan haka på.
 
Bulten är södra stockholms bästa vägsträcka för MC. Alldeles lagom perfekt kurvig.

Dock för mig som inte åker med knäskrap är den inte så attraktiv på onsdagar och söndagar...

Bogesund är väl norrorts motsvarighet.
 
Å premiäråket slutade så här...
Jävla idiotbönder som dräller med olja på vägen, först framsläpp, sen baksläpp o ned slank jag i diket
Allt gick bra förutom battleskars på hojen
image.jpg
 
  • Like
Reactions: JLW
Tillbaka
Topp