• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora MC-tråden.

Night Rod är en ganska tung pjäs som inte är så sportig mer än rakt fram. Jag är med dig vad du menar men smaken är olika:) Kvallen vågar jag inte uttala mig om än:D

Innan min nya mt07a köpte jag en ny s1000rr och innan dess en ny R1a så jag har ändå hyfsade krav:)

Vad tyckte du om Beemern?
Överväger att bara köra på bana med min efter denna säsongen. Och köpa någon touringvariant för gatan. (Så man håller sig vid liv)
 
Vad tyckte du om Beemern?
Överväger att bara köra på bana med min efter denna säsongen. Och köpa någon touringvariant för gatan. (Så man håller sig vid liv)
Den var extremt trevlig, jäkligt lätt att köra fort med överallt och tycker alla hjälpsystem funkade klockrent. Som du skriver blir ju lätt problemet att det går lite för fort, var därför jag gick från sporthoj. Tror din lösning är både säkrare o roligare, blir ju rätt jobbigt o köra sporthoj utanför bana i längden faktiskt:)
 
Ni som skruvar och grejar,hade ni vågat köra med den här nitningen av kedjan?
image.jpeg
 
Det är nytt fick den pressad idag. Jag har aldrig sett ett nitat kedjelås förut därför jag undrar.
 
Polaren blev påkörd av taxi som drog mot rött. Lyckades klara sig på benen och utan skador på både hoj och han själv.
Jag låg bakom, och bevittnade spektaklet.
image.jpeg


Jag själv blev av med en ställskruv till koppling på E18 = ingen koppling. Lyckades ta mig ut till päronen där farsan hade en unc-bult. Succé!
Lyckades också bli utskälld på söder för att den lät för mkt.
image.jpeg
 
Tillbaka
Topp