Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fick ha den ostört en vecka i vart fall....
![]()
Trist... Blev det något?Fick ha den ostört en vecka i vart fall....
![]()
Tråkigt, som ovan, blev det någon skada, och lämna de en lapp utan kontaktuppgifter? Det är ju nästan värre.Fick ha den ostört en vecka i vart fall....
![]()
Fan vad illa om de inte lämnat några kontaktuppgifter!Fick ha den ostört en vecka i vart fall....
![]()
Det kan ju vara någon som såg när det hände. Då ser det bättre ut att skriva en lapp.Nej inga uppgifter, ännu mer störande!! finns kameror i garaget så ska be security kolla igenom.
Tror inte att det blev något men inte hunnit kolla ordentligt än. Varför lämna lapp om man ändå inte ger sina uppgifter. Skottpengar
Fyfan vad irriterande. Hoppas det inte blev något. Vilket svin som inte lämnade kontaktuppgifter...Fick ha den ostört en vecka i vart fall....
![]()
Förhoppningsvis är det bara nån som jävlas.Ska ringa Yasuragi och göra Kaoz med dem...
Tror på teorin att man skrev en lapp plikttroget för att nån såg det hela och det såg bra ut med en lapp.jäkligt irriterande eftersom det bara är anställda på banken jag jobbar på som kommer in i detta garage.....
Kan märkligt nog inte hitta något som gått sönder vilket känns konstigt eftersom det är en kåphoj.
Ett bra bus! Bara att ge igenBlev prankad av en kollega....
Han skrattade så han grät när jag pratade med security om att få övervakningsfilmerna.
La nog 45 min på att leta skador....
Thx alla!
Blev prankad av en kollega....
Han skrattade så han grät när jag pratade med security om att få övervakningsfilmerna.
Thx alla!
Dont get mad, get evenBlev prankad av en kollega....
Thx alla!
Vi var med i ditt lidande, inte mer än rätt att vi får vara med och planera ditt hämnd-prank.Blev prankad av en kollega....
Thx alla!
Ser dyrt ut, ingen att övningsköra med privat?Får vi se om man får kortet innan sommaren![]()
De kostar lite men gör jag inte så här så blir det aldrig avSer dyrt ut, ingen att övningsköra med privat?
Vi var med i ditt lidande, inte mer än rätt att vi får vara med och planera ditt hämnd-prank.
All heder till din kollega dock, kul och störigt prank
Sätt en ”till salu”-skylt (till riktigt lågt pris) med din kollegas telefonnummer på hans bil eller mc.![]()
Var det J som gjorde det?Yes! Hämnden är ljuv, han har en Harley som jag kommer hämnas mot en vacker dag. Ska vara sjukt långsint och låta dagens händelse falla i glömska innan jag slår till......
Uppdaterar i tråden när det är dags
Hehe, nä. Det vågar han inteVar det J som gjorde det?
Hehe, nä. Det vågar han inte![]()
Dags att uppdatera med nytt ställ till våren.
Varit inne på FC Moto och kollat men inte riktigt hittat något som föll i smaken.
Sugen på ett två delat skinnställ, någon som har ett bra tips på ställen att handla ifrån?
Kan vara fysisk eller webb, men med tanke på hur jag brukar handla så är webben att föredra.
Alla tips tas tacksamt emot.
Nej, ska kolla in. Tack för tipset.Har du kikat på Lellesmc? Har fysisk butik i Uppsala och en webshop. Brukar har ”driver” två gånger per är med fina kampanjer. Kan rekommenders.
Yes! Hämnden är ljuv, han har en Harley som jag kommer hämnas mot en vacker dag. Ska vara sjukt långsint och låta dagens händelse falla i glömska innan jag slår till......
Uppdaterar i tråden när det är dags
Någon mer som känner igen sig att man allt oftare titta igenom bilderna från i somras och få ett riktigt jävla sug och otrolig längtan?! I år blir det nog en resa till Norge ändå, känns lite som en ironman challange och köra supersport längre ut än till landskapsgränsen![]()
![]()