• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora MC-tråden.

Fick ha den ostört en vecka i vart fall....
263E8AE1-E6B3-42CE-9E89-D2F4FF6EC982.jpeg

Nej inga uppgifter, ännu mer störande!! finns kameror i garaget så ska be security kolla igenom.

Tror inte att det blev något men inte hunnit kolla ordentligt än. Varför lämna lapp om man ändå inte ger sina uppgifter. Skottpengar

Nej inga uppgifter, ännu mer störande!! finns kameror i garaget så ska be security kolla igenom.

Tror inte att det blev något men inte hunnit kolla ordentligt än. Varför lämna lapp om man ändå inte ger sina uppgifter. Skottpengar
Det kan ju vara någon som såg när det hände. Då ser det bättre ut att skriva en lapp.

Med tanke på att det ligger snö över hela Stockholm nu så tycker jag det var starkt att åka hoj till Yasuragi i alla fall ;)

Ska ringa Yasuragi och göra Kaoz med dem...:)

Tror på teorin att man skrev en lapp plikttroget för att nån såg det hela och det såg bra ut med en lapp.jäkligt irriterande eftersom det bara är anställda på banken jag jobbar på som kommer in i detta garage.....

Kan märkligt nog inte hitta något som gått sönder vilket känns konstigt eftersom det är en kåphoj.

Ska ringa Yasuragi och göra Kaoz med dem...:)

Tror på teorin att man skrev en lapp plikttroget för att nån såg det hela och det såg bra ut med en lapp.jäkligt irriterande eftersom det bara är anställda på banken jag jobbar på som kommer in i detta garage.....

Kan märkligt nog inte hitta något som gått sönder vilket känns konstigt eftersom det är en kåphoj.
Förhoppningsvis är det bara nån som jävlas.

Vi var med i ditt lidande, inte mer än rätt att vi får vara med och planera ditt hämnd-prank.

All heder till din kollega dock, kul och störigt prank

Sätt en ”till salu”-skylt (till riktigt lågt pris) med din kollegas telefonnummer på hans bil eller mc. ;)

Yes! Hämnden är ljuv, han har en Harley som jag kommer hämnas mot en vacker dag. Ska vara sjukt långsint och låta dagens händelse falla i glömska innan jag slår till......

Uppdaterar i tråden när det är dags

Dags att uppdatera med nytt ställ till våren.
Varit inne på FC Moto och kollat men inte riktigt hittat något som föll i smaken.
Sugen på ett två delat skinnställ, någon som har ett bra tips på ställen att handla ifrån?
Kan vara fysisk eller webb, men med tanke på hur jag brukar handla så är webben att föredra.
Alla tips tas tacksamt emot.

Dags att uppdatera med nytt ställ till våren.
Varit inne på FC Moto och kollat men inte riktigt hittat något som föll i smaken.
Sugen på ett två delat skinnställ, någon som har ett bra tips på ställen att handla ifrån?
Kan vara fysisk eller webb, men med tanke på hur jag brukar handla så är webben att föredra.
Alla tips tas tacksamt emot.

Har du kikat på Lellesmc? Har fysisk butik i Uppsala och en webshop. Brukar har ”driver” två gånger per är med fina kampanjer. Kan rekommenders.

Någon mer som känner igen sig att man allt oftare titta igenom bilderna från i somras och få ett riktigt jävla sug och otrolig längtan?! I år blir det nog en resa till Norge ändå, känns lite som en ironman challange och köra supersport längre ut än till landskapsgränsen :rolleyes: :D
EC02D4D0-F2A8-4F05-8246-166096EF8D32.jpeg

Yes! Hämnden är ljuv, han har en Harley som jag kommer hämnas mot en vacker dag. Ska vara sjukt långsint och låta dagens händelse falla i glömska innan jag slår till......

Uppdaterar i tråden när det är dags

Revenge is a dish best served cold :) Men sjukt kul prank av kollegan...sällan jag skrattar rakt ut av att läsa saker på internet, men i det här fallet gjorde jag ett undantag. Hade verkligen sympatier för dig först och jag kan verkligen tänka mig hur satt och skrattade i mjugg när du blev mer och mer upprörd :)

Någon mer som känner igen sig att man allt oftare titta igenom bilderna från i somras och få ett riktigt jävla sug och otrolig längtan?! I år blir det nog en resa till Norge ändå, känns lite som en ironman challange och köra supersport längre ut än till landskapsgränsen :rolleyes: :D
EC02D4D0-F2A8-4F05-8246-166096EF8D32.jpeg

Jag kan varmt rekommendera Norge på MC. Sörlandet -Västlandet och tillbaka över Hardangervidda till Oslo. Har kört MC i de flesta Europeiska länder b.l.a i Österrike.
Naturen i Norge har en dimension extra med alla Fjordarna, en klar favorit :cigar: Lycka till :cool:

Tillbaka
Topp