mega
Guld
Hahaha, finns det någonting jag undviker speciellt hårt så är det unika fordon...Om nan på Blocket söker på motorcyklar och sökordet "unik" får man just nu 618 träffar...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hahaha, finns det någonting jag undviker speciellt hårt så är det unika fordon...Om nan på Blocket söker på motorcyklar och sökordet "unik" får man just nu 618 träffar...
19 härliga mil i sadeln idag. Med start i Trelleborg med besök i Kåseberga
![]()
![]()
Mitt problem med att endast kunna starta i neutralt löste sig efter lite pill i helgen med hjälp av Google. Visade sig vara en micro switch vid kopplingen som man behövde böja lite på för att den skulle "nå" och därmed kunna starta med växel i.
Precis när jag fixat detta och hunnit starta en gång med växel i så dör hela hojen.. Kul! Tur att det var bara batteriet som fick ladda fullt över natten.
Bifogar länk om någon skulle stöta på samma problem. Böjde den för mycket och det bidrog med att hojen dog ca 10 ggr igår på tomgång/med koppling fullt i. Man får pilla och hitta sitt läge.
http://advrider.com/index.php?threa...ral-n-now-will-not-start-in-any-gear.1191214/
![]()
K100RS?Har letat ett tag och nu äntligen hittat ett fint ex. Någon som har en idé
![]()
![]()
Ja, snälla gör!Nära. K75. 1992-års modell. Ska montera av packväskor och vindavvisaren. Sedan blir den en härlig användbar klassiker
![]()
5h körning igår. Älskar hojen!
![]()
Jag tycker den är väldigt stabil och behaglig.Sjukt nice! Hur upplever du den på motorväg med tanke på den relativt upprätta körställningen?
Sådärja. Nu börjar det likna något. Besiktning i veckan. Sedan är det bara att tuta och köraNära. K75. 1992-års modell. Ska montera av packväskor och vindavvisaren. Sedan blir den en härlig användbar klassiker
![]()
Svincool!Sådärja. Nu börjar det likna något. Besiktning i veckan. Sedan är det bara att tuta och köra
![]()
![]()
![]()
Bjuder på en bild från kvällens grusåka. Ett av försvarets skjutfält bjuder på både bra underlag och en del roliga objekt att titta på.
Jupp kör med den, min första "riktiga" hjälm. Sitter bra på mig, en del vindbrus i den men är nöjd.Är det någon här som kör med HJC-hjälm och mer specifikt modell FG-ST? Xlmoto kör 20% rabatt och den modellen ser intressant ut. Hyfsat lätt (och säker enligt tester) glasfiberhjälm för runt 2000:- känns ju väldigt prisvärt?