Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
På Ducati är det nog det.5600kr för service är nog ”ganska standard” tyvärr.
Den där Öhlinaren gör han nog rätt i att ha lite extra koll på!Grabben inspekterar så att allt ser bra ut
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, och många andra konsumentvarubranscher också. Allt fler jagar dom mindre priskänsliga kunderna.Den där Öhlinaren gör han nog rätt i att ha lite extra koll på!
@spruff
Det är väl precis som i klockbranschen.
En dyrare vara är dyrare att göra fel på så man behöver ta höjd för den högre risken, men sen är heller inte kunden lika priskänslig såklart.
"Pappa, kör du bara raka vägar? Du har ju 5cm mer att använda på sidorna?"Grabben inspekterar så att allt ser bra ut
![]()
![]()
Haha.. har gått 8 mil så det har blivit främst raksträcka"Pappa, kör du bara raka vägar? Du har ju 5cm mer att använda på sidorna?"![]()
Så länge man inte har ett avgasrör som sitter i vägen... Och att man måste ha haknyckel för att justera kedjan.Enkelsving ftw!
![]()
Skojar bara, regnar och är skitväder ändå så blir inga lutningar här heller...Haha.. har gått 8 mil så det har blivit främst raksträckablir förhoppningsvis ändring på det snart
![]()
Hojen matchar kläderna bra. Jag måste provköra en V2 snart. Tycker de är söta.Grabben inspekterar så att allt ser bra ut
![]()
![]()
![]()
![]()
8 miiiiiil. Jag fick skäll av @Oliver efter 1mil.Haha.. har gått 8 mil så det har blivit främst raksträckablir förhoppningsvis ändring på det snart
![]()
Den var misstänkt ren och fin. Jag blev tvungen att tvätta efteråt, bara av dåligt samvete
Kompromissa inte med säkerheten. Har Sidi Adventure och dessa var noga utvalda. Du vet hur skitbra de är redan!![]()
Jag har dessa, Sidi Adventure 2. Gillar dem väldigt mycket men det blir meckigt att få i tjocka brallor. Klockrena för längre rundor men inte så praktiska för den dagliga pendlingen eller ”köra till möte rundor” alltså.
Sååååå, jag funderar på den kortare versionen av samma kängor.
![]()
Någon som testat eller har andra förslag? Budget, max 3 papp. Vill ha säkra kängor som inte ser helt mongo ut.
Därav att de låga hade varit bra till kevlarjeans i stan.Kompromissa inte med säkerheten. Har Sidi Adventure och dessa var noga utvalda. Du vet hur skitbra de är redan!
3600kr på Honda5600kr för service är nog ”ganska standard” tyvärr.
Betalade 3100 för årsservice på min Aprilia förra veckan.3600kr på Honda
Kul hoj! Det där är väl en rätt modern Harley Stret Bob. Busigt stukBlir övernattning i Forshaga inatt. Käka ska vi göra på Robin Hood där ägaren har en minst sagt lustig (men jävligt läcker å detaljrik) hoj…
Nu vet jag att det inte är många i denna tråd som verkar uppskatta HD å choppers å dyl men tänker olika är bra
![]()
![]()
Jo men noterade du tanken? Det första man ser är Indian logganKul hoj! Det där är väl en rätt modern Harley Stret Bob. Busigt stuk
Min Tenere beslutade sig för en gubbvila mitt på dagen igår.
![]()
Fan vad du vurparKul hoj! Det där är väl en rätt modern Harley Stret Bob. Busigt stuk
Min Tenere beslutade sig för en gubbvila mitt på dagen igår.
![]()
Nu låter du som min fruFan vad du vurpar
Den är väl gjord för det men du är ju inte det.
Jo men det är ju det som gör det lite skojsigt.Jo men noterade du tanken? Det första man ser är Indian loggan![]()
Tror tyvärr inte ny logga stoppar oljeläckagen.Jo men noterade du tanken? Det första man ser är Indian loggan![]()
Ja det är ju det jag fann lustigtJo men det är ju det som gör det lite skojsigt.![]()
LooooolTror tyvärr inte ny logga stoppar oljeläckagen.![]()