Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Prova att be AI slänga på en 1350cc v-twin, så är den inte bara snygg, blir den vildare också![]()
![]()
Har äntligen funnit ett användningsområde för AI. Gjorde om de vita detaljerna till svart. Den gjorde dock även om bakramen![]()
Sådär ja.Prova att be AI slänga på en 1350cc v-twin, så är den inte bara snygg, blir den vildare också![]()
Det var på tidenImorrn blir det lite mer högljutt![]()
![]()
Ja, det känns som att det går fortare när det låter mer.Det var på tiden![]()
Det ska låta! Den här smattrar på rätt bra utan db killers ocksåImorrn blir det lite mer högljutt![]()
![]()
Det sitter ingen db-killer i själva mellanröret eller? Smidigare att ta ut den i så fall. Då ser systemet fortfarande lagligt ut.Imorrn blir det lite mer högljutt![]()
![]()
Inte på det där tyvärr. Tror det står stämplat tydligt på burken också "Not for road use"Det sitter ingen db-killer i själva mellanröret eller? Smidigare att ta ut den i så fall. Då ser systemet fortfarande lagligt ut.
Byt ut katalysatorn under motorn mot en x-pipe.Någon som vet hur man får det att låta på en Triumph 1200 XC? Jag vet inte hur man gör å andra sidan är det tryggt och lugnt att köra gubbigt.
… och den raka sexan i Honda CBXByt ut katalysatorn under motorn mot en x-pipe.
Själv har jag tröttnat på brötande motorer, är kul i 5 minuter, sen blir det bara jobbigt. Aprilias V4 undantaget.![]()
Någon som vet hur man får det att låta på en Triumph 1200 XC? Jag vet inte hur man gör å andra sidan är det tryggt och lugnt att köra gubbigt.
britishcustoms.com
Har typ likadant på min Scrambler, den låter bra utan db killer - min snarkar rätt mycket med det i. Men dbkillern behövs för besiktningen.Inte på det där tyvärr. Tror det står stämplat tydligt på burken också "Not for road use"![]()
Den åker ur och i beroende på dagsform och aktivitet. I helgen avrostning med SMC då hade jag nog blivit hemskickad utan. Idag centrala Stockholm och bröla runt i tunnlarDet var på tiden![]()
Vänta nu här! Det där är ju en bra försäkringDen åker ur och i beroende på dagsform och aktivitet. I helgen avrostning med SMC då hade jag nog blivit hemskickad utan. Idag centrala Stockholm och bröla runt i tunnlar
@yonsson Ducatiklubben står för medlammarnas böter så inga problem![]()
Jag har bara fått böter för ljudet en gång och på den hojen hade jag helt raka rör utan dbkiller. Behövdes liksom ingen mätning.Den åker ur och i beroende på dagsform och aktivitet. I helgen avrostning med SMC då hade jag nog blivit hemskickad utan. Idag centrala Stockholm och bröla runt i tunnlar
@yonsson Ducatiklubben står för medlammarnas böter så inga problem![]()
Väldigt bra! Ersättning från skylt och bullerfonden kan man begära även om man råkat glömma montera regskylten och skyltbelysning på DDR-mässigt sätt.Vänta nu här! Det där är ju en bra försäkring![]()
Vet du om den fungerar även utomlands?Väldigt bra! Ersättning från skylt och bullerfonden kan man begära även om man råkat glömma montera regskylten och skyltbelysning på DDR-mässigt sätt.
Oklart, lång och italienskt byråkratiskt ansökningsförfarande utlovas.Vet du om den fungerar även utomlands?
Efter 12 veckor så fick jag äntligen svar från Arrow. De säger att de hittat att röret från katten skiljer sig åt mellan olika hojar och att min var en sådan där det inte passade :/ Låter lite som BS om du frågar mig. Det röret var det inget fel på utan det var röret för ena dämparen som var sned. Tror det är/var fel på deras jigg för jag hittade minst tre till som hade samma problem som jag. Slutade med att jag fick tillbaka pengarna.Hur har det gått med ditt Arrow-system @rambo_amadeus?
Löste de passningen till dig?
Tråkigt att efter allt meck vara tillbaka på ruta ettEfter 12 veckor så fick jag äntligen svar från Arrow. De säger att de hittat att röret från katten skiljer sig åt mellan olika hojar och att min var en sådan där det inte passade :/ Låter lite som BS om du frågar mig. Det röret var det inget fel på utan det var röret för ena dämparen som var sned. Tror det är/var fel på deras jigg för jag hittade minst tre till som hade samma problem som jag. Slutade med att jag fick tillbaka pengarna.