• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora MC-tråden.

Imorrn blir det lite mer högljutt 🤌
IMG_7249.jpeg

Någon som vet hur man får det att låta på en Triumph 1200 XC? Jag vet inte hur man gör å andra sidan är det tryggt och lugnt att köra gubbigt.

Den åker ur och i beroende på dagsform och aktivitet. I helgen avrostning med SMC då hade jag nog blivit hemskickad utan. Idag centrala Stockholm och bröla runt i tunnlar 🤌
@yonsson Ducatiklubben står för medlammarnas böter så inga problem 🤩
Jag har bara fått böter för ljudet en gång och på den hojen hade jag helt raka rör utan dbkiller. Behövdes liksom ingen mätning. 🤣

IMG_1392.jpeg
IMG_1391.jpeg

Lånehoj då min Monster är inne på service. Vettefan om jag inte föredrar min, förra generationens Monster. Visst, schysst med ny display, och den känns betydligt smidigare och lättare, men på det stora hela kände jag inte nått behov av att byta.

Bilagor

• IMG_1391.jpeg
    IMG_1391.jpeg
    817.7 KB · Visningar: 2
  • IMG_1392.jpeg
    IMG_1392.jpeg
    835.6 KB · Visningar: 1
Hur har det gått med ditt Arrow-system @rambo_amadeus?
Löste de passningen till dig?
Efter 12 veckor så fick jag äntligen svar från Arrow. De säger att de hittat att röret från katten skiljer sig åt mellan olika hojar och att min var en sådan där det inte passade :/ Låter lite som BS om du frågar mig. Det röret var det inget fel på utan det var röret för ena dämparen som var sned. Tror det är/var fel på deras jigg för jag hittade minst tre till som hade samma problem som jag. Slutade med att jag fick tillbaka pengarna.

Senast ändrad:
Efter 12 veckor så fick jag äntligen svar från Arrow. De säger att de hittat att röret från katten skiljer sig åt mellan olika hojar och att min var en sådan där det inte passade :/ Låter lite som BS om du frågar mig. Det röret var det inget fel på utan det var röret för ena dämparen som var sned. Tror det är/var fel på deras jigg för jag hittade minst tre till som hade samma problem som jag. Slutade med att jag fick tillbaka pengarna.
Tråkigt att efter allt meck vara tillbaka på ruta ett :(

Tillbaka
Topp