• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora MC-tråden.

1000046605.jpg

Vet den har diskuterats tidigare, men någon som har klarat besiktning med Funplates reflexlist?

https://www.funplate.se/skylthallar...exlist-till-mc-hallare-endast-listen-178.html
Sist jag hade problemet duttade jag på en reflex med självhäftande direkt på skylten. Inte ett ord om det.

(Men det som vanligt är inte en garanti för att alla andra inspektörer släpper det för egentligen är det ju inte tillåtet med någonting på skylten. Men jag klarade mig iaf ;) )
1784725835286.png

Senast ändrad:
IMG_3917.jpeg

Jag är sugen på att dra med mc till Norge men vill ju såklart inte köra själv. Någon som är sugen på att joina?

Tors 6 - sön 9 augusti skulle jag kunna. Smidigast rent boendemässigt är nog att vara max 4st, det är lite svårt att hitta större boenden på orter som inte har skidanläggningar.

IMG_3989.jpeg

Jag är flexibel med själva rutten men att köra fjord föredrar jag framför berg. Att hålla sig till väster enligt detta exempel hade varit en möjlighet. Här är det mestadels 60/80-vägar och ganska kurvigt.

Så… smörj kedjan, kolla däcktrycket och smöra för din partner! Återkom därefter om det finns intresse så planerar vi ihop.

Obs, kör bara vid bra väder. :)

Senast ändrad:
IMG_3917.jpeg

Jag är sugen på att dra med min till Norge men vill ju såklart inte köra själv. Någon som är sugen på att joina?

Tors 6 - sön 9 augusti skulle jag kunna. Smidigast rent boendemässigt är nog att vara max 4st, det är lite svårt att hitta större boenden på orter som inte har skidanläggningar.

IMG_3989.jpeg

Jag är flexibel med själva rutten men att köra fjord föredrar jag framför berg. Att hålla sig till väster enligt detta exempel hade varit en möjlighet. Här är det mestadels 60/80-vägar och ganska kurvigt.

Så… smörj kedjan, kolla däcktrycket och smöra för din partner! Återkom därefter om det finns intresse så planerar vi ihop.

Obs, kör bara vid bra väder. :)
hade varit magiskt dock hade nog inte ens det gamla smörberget räckt för att få komma loss. Tydligen brände jag allt ”komma undan med”-kapital när jag spontanköpte hojen utan att förankra det riktigt.

Håller på att ladda upp några dåliga filmer från Italien och WDW.
Men mc relaterat iaf🙂
Tror inte att ljudet följde med? Låter ingenting på min dator...

----------

En favoritväg jag filmade förra året. Otroligt ojämn i år, så får hoppas på förbättring till nästa säsong...
Det syns inte, men det är nästan bara dolda krön och konstant ojämn asfalt, så väldigt svårkört eftersom frambromsen inte funkar 100%.
Men sjukt rolig ändå :)

Tror inte att ljudet följde med? Låter ingenting på min dator...

----------

En favoritväg jag filmade förra året. Otroligt ojämn i år, så får hoppas på förbättring till nästa säsong...
Det syns inte, men det är nästan bara dolda krön och konstant ojämn asfalt, så väldigt svårkört eftersom frambromsen inte funkar 100%.
Men sjukt rolig ändå :)

mest vindbrus, försökte dra ner för att inte förstöra högtalare.
mer ljud på denna.

Tillbaka
Topp