Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul! Då är vi två här i tråden som kör 765rsEfter många år med en S1000R har jag idag införskaffat ett liiite mer ”lagom” alternativ - ser framemot att lära känna denna Street Triple![]()
Min fru är också ute och kör Speed Twin i detta nu men hon är nog över i jämtland nu. Fick nyss den här bildenSlingriga Västerbottensvägar i bra väder
Prövade också Cardo Packtalk Neo för första gången och jag är imponerad över hur bra det funkar även på motorväg i 100+ knyck
![]()
Härligt! Jag och en kompis åker upp mot Västerbottensfjällen med start söndagMin fru är också ute och kör Speed Twin i detta nu men hon är nog över i jämtland nu. Fick nyss den här bilden![]()
En till Speed Twin i fjällvärlden nu, tog mig till Vildmarksvägen och en bit (några 100m) in i Jämtland innan det var dags att vända tillbakaMin fru är också ute och kör Speed Twin i detta nu men hon är nog över i jämtland nu. Fick nyss den här bilden![]()
Sist jag hade problemet duttade jag på en reflex med självhäftande direkt på skylten. Inte ett ord om det.Vet den har diskuterats tidigare, men någon som har klarat besiktning med Funplates reflexlist?
https://www.funplate.se/skylthallar...exlist-till-mc-hallare-endast-listen-178.html
Det har funkat för mig iaf. Såg nu att jag tappat denVet den har diskuterats tidigare, men någon som har klarat besiktning med Funplates reflexlist?
https://www.funplate.se/skylthallar...exlist-till-mc-hallare-endast-listen-178.html
hade varit magiskt dock hade nog inte ens det gamla smörberget räckt för att få komma loss. Tydligen brände jag allt ”komma undan med”-kapital när jag spontanköpte hojen utan att förankra det riktigt.![]()
Jag är sugen på att dra med min till Norge men vill ju såklart inte köra själv. Någon som är sugen på att joina?
Tors 6 - sön 9 augusti skulle jag kunna. Smidigast rent boendemässigt är nog att vara max 4st, det är lite svårt att hitta större boenden på orter som inte har skidanläggningar.
![]()
Jag är flexibel med själva rutten men att köra fjord föredrar jag framför berg. Att hålla sig till väster enligt detta exempel hade varit en möjlighet. Här är det mestadels 60/80-vägar och ganska kurvigt.
Så… smörj kedjan, kolla däcktrycket och smöra för din partner! Återkom därefter om det finns intresse så planerar vi ihop.
Obs, kör bara vid bra väder.![]()
Det var ju FÖRRA månaden!hade varit magiskt dock hade nog inte ens det gamla smörberget räckt för att få komma loss. Tydligen brände jag allt ”komma undan med”-kapital när jag spontanköpte hojen utan att förankra det riktigt.
Hahaha exakt! Hur långsint kan man vara?Det var ju FÖRRA månaden!![]()
Tror inte att ljudet följde med? Låter ingenting på min dator...Håller på att ladda upp några dåliga filmer från Italien och WDW.
Men mc relaterat iaf
mest vindbrus, försökte dra ner för att inte förstöra högtalare.Tror inte att ljudet följde med? Låter ingenting på min dator...
----------
En favoritväg jag filmade förra året. Otroligt ojämn i år, så får hoppas på förbättring till nästa säsong...
Det syns inte, men det är nästan bara dolda krön och konstant ojämn asfalt, så väldigt svårkört eftersom frambromsen inte funkar 100%.
Men sjukt rolig ändå
Jag antar att det var en till du funderade på?Kanske kan ha och göra med att jag funderade på en ny hoj förra veckan, då gick någon typ av topplock.
Haha, minst en… finns väl en anledning till att man gör motorcyklar för olika ändamål?Jag antar att det var en till du funderade på?
Likadant som med klockor.Haha, minst en… finns väl en anledning till att man gör motorcyklar för olika ändamål?