Fördelen med den här tråden, många livebilder på olika kombinationer. Bara att önska så bjuder jag på rött, svart eller orange till mina Rolex.Återkommer med det. Förhoppningsvis i veckan om gummit hinner komma![]()
Rödsub kan få en ny innebörd.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fördelen med den här tråden, många livebilder på olika kombinationer. Bara att önska så bjuder jag på rött, svart eller orange till mina Rolex.Återkommer med det. Förhoppningsvis i veckan om gummit hinner komma![]()
Skulle gjort en summering i denna tråd om vilket gummi som passar på vilken klocka.
M103 passar på dayton 116520 kan jag intyga.
M103cd passar på daytona 16520 och sea-dweller.
CD-modellen kan man urskilja med en vit prick mellan luggarna, så att säga.
M103 passar Submariner (ej 14060), GMT och några andra.
Ej keramiska då de har annan infästning mot claspen
Minns inte hur 116710 ser ut vid claspen (infästningen dvs) rak eller fasning på rubberB?Körde M103 på min 116710.![]()
Tack! Har inte insett förrän nu att det var en vit prick på mitt orange M103 som jag beställde till min 116520. Begrep inte innan vad det var för skillnad men har märkt att passformen varierar på andra Rolex.M103cd passar på daytona 16520 och sea-dweller.
CD-modellen kan man urskilja med en vit prick mellan luggarna, så att säga.
Tack! Har inte insett förrän nu att det var en vit prick på mitt orange M103 som jag beställde till min 116520. Begrep inte innan vad det var för skillnad men har märkt att passformen varierar på andra Rolex.
Snart, sitter ju på påskklockan en dag till.
Orange köpt till Daytona o rött till GMT.Tack! Har inte insett förrän nu att det var en vit prick på mitt orange M103 som jag beställde till min 116520. Begrep inte innan vad det var för skillnad men har märkt att passformen varierar på andra Rolex.
Sitter som ett smäck!
![]()
Beställde du från deras sida? Brukar ta 1-2 arbetsdagar innan det ligger i hallen hemma![]()
RicVin kommer aldrig få tummen ur så han kanske vill kränga sitt?Någon som tröttnat på ett svart passande en expy2 42mm?
Fattar inte varför jag tänkte sälja gummit. Tycker det flyger högt
![]()
![]()
![]()
Tror Rob har, vet att Nymans haft.Fråga, vart köper man rubber b i Stocholm ? Rob?
Tack, får ta en sväng.Tror Rob har, vet att Nymans haft.
Inget att skämmas för min bild är från i maj.Annan klocka 2015(bild från igår men hejhej)
![]()
Hehe....fast nu sitter den på igen. Körde Speedy idag, på PO gummi, otroligt bekvämt, minst lika skönt att bära som Rubber BInget att skämmas för min bild är från i maj.
Bryggerikalas, du vet...
SD 116600 med glidelock Rubber B
Bildkavalkad
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()