"hjortinnerfilé-pizza med palsternackscréme". Skärp dig Donkii. Det där är inte en pizza
Inget jag skulle kalla pizza heller, men hon har trots allt vunnit SM så någon vet tydligen sämre än oss.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
"hjortinnerfilé-pizza med palsternackscréme". Skärp dig Donkii. Det där är inte en pizza
Små semlor?Skulle vi kunna få lite statistik på det. En helt annan sak, vilken typ av semlor föredrar dom?
Små semlor?
Jag föredrar nutella med sked direkt ur burken
Betyg på semlan: helt ok. Åt dock inte upp hela, var kanske lite mätt sen innan + kombinationen var inte hundra. Saknade mandelmassan. Lite för sött. Den får 3 av 5 toasters!
Är det det som gör att de borgerliga storsemlorna anställer semlor vilka tycker för mycket om småsemlor men de tar två vilket är effektivare än att ta en för samma kostnad?Är dom små får man ta två
Paketöppning i semeltråden....
Ajaj. Nog bäst att du kompletterar med lite mer info om degtyp och PLU-nummer innan Spencer låser tråden.
HahahahahahahahahahahahahahahahahaDavid
Sveriges bästa pizzeria borde kanske vara en ledtråd på vägen?
http://www.mynewsdesk.com/se/onlinepizza.se/pressreleases/sveriges-baesta-pizzerior-korade-949055
Köpt röster kanske, omdömet ser ju onekligen bra ut!Hahahahahahahahahahahahahahahahaha
Hahahahahahahahahahahahaha
Pizzeria kryddan i Lund 5:a? Glöm det!
Jag är inte förvånad, då jag antar att du är kvinna i ålder 15-30
Hahahahahahahahahahahahahahahahaha
Hahahahahahahahahahahahaha
Pizzeria kryddan i Lund 5:a? Glöm det!
Med all respekt för pizzabagarna så är det trots allt en kombination av livs och pizzeria det gäller.Köpt röster kanske, omdömet ser ju onekligen bra ut!
Frågan om lockets form är inte avhandlad. Rund eller trekantig?
trekantigt
tycker det går mkt bättre att skopa upp grädde med ett trekantigt lock.
Har det diskuterats om det ska vara mandelbitar i mandelmassan eller om den ska vara slät?
motivera
Bitarna är i vägen när jag ska njuta utav semlan... Trekantigt lock är inte heller rätt, men det är bra!
Ah personligen gillar jag den extra crunschen som mandelbitarna ger, undrar vad TS tycker
Men va f-n nu sitter jag här och är sugen på både semlor och pizza...
Kan bli en bra fredag det här
Bärs dricks så klart till pizzan men vad ska man servera till kaffet
o semlan??
Efter att jag har tagit mig igenom 14 sidor kan jag konstatera att det får bli en semla imorgon.