• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora semmeltråden! (och nåt keffigt om äckliga borgare och rolex etc gäsp...)

Jag måste säga att i egenskap av "garderobsförfattare" så är det väldigt inspirerande att få ta del en trådstart som inte bara är så här pass genomtänkt och upplysande, utan även välformulerad.
Du målar verkligen med orden på ett sätt som både Hemingway och Bukowski bara kunnat drömma om. Som att måla en stugvägg med blöt slamfärg ungefär.

Och för att gå on topic : Inte bara äckliga, utan även allmänt obehagliga borgare. Du däremot kan behöva lite fostran, så komsi komsi ut till Farbror Nexus så ska du få smisk med omväxlande amex-kort och rolexcert tills du lär dig hur underbar SubC är.

Finns ju även Semlatårta....

DSC03060.JPG

Nu börjar vi snacka !!
Sån måste köpas, skiter i Box o papper...(eller i en bajamaja om det tas bokstavligt :) )

Grym tråd för övrigt....:woot:

Alltså…bästa semlan är helt klart den vi gör själva hemma!
Lagom stora (eller små) för att en ska vara lagom! Plus också för att man kan bestämma själv hur mycket mandelmassa och grädde man ska ha!:D

Det där känns som en perfekt semla för unga damer! Själv förstår jag inte grejen med nutella, men alla tjejer i min ålder +/- 3-4 år verkar ha fått dille på det. :D

Jag föredrar nutella med sked direkt ur burken :happyhappy:

Betyg på semlan: helt ok. Åt dock inte upp hela, var kanske lite mätt sen innan + kombinationen var inte hundra. Saknade mandelmassan. Lite för sött. Den får 3 av 5 toasters!

Betyg på semlan: helt ok. Åt dock inte upp hela, var kanske lite mätt sen innan + kombinationen var inte hundra. Saknade mandelmassan. Lite för sött. Den får 3 av 5 toasters!

Kan tänka mig att den blir "lite för mycket".. Såg ut att vara en redig klick med nutella, kanske lite mindre hade gjort susen.

Blir jag skändad om jag erkänner att jag föredrar semlor med vaniljfyllning istället för mandelmassa? :(

Nutella ur burk, en riktig klassiker- blir några varv i spåret för att göra sig av med energin bara :)

Tillbaka
Topp