Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är bara borgare som gång på gång anställer pedofiler som dagispersonal för att spara in pengar till sig själva på billig arbetskraftSå jävla äckligt
![]()
I like turtlesDet här är kanske något off-topic, men är det någon som vet var man får Sveriges bästa pizza?
Goda samhällsmedborgare?Det här är kanske något off-topic, men är det någon som vet var man får Sveriges bästa pizza?
Nä, Pappi äter semlor. Och har, som alla goda samhällsmedborgare, Rolex.
tycker tråden börjar spåra. Välkommen att presentera dig i tråden för oss nya på forumetGoda samhällsmedborgare?Du måste skämta med mig!
Borgare är de äckligaste kriminella och vidervärdiga grisarna som finns
![]()
Au contraire! Fortsätt mata med semlor, blir jätteroligt..Sluta mata trollen (med semlor)...
Det är bara borgare som gång på gång anställer pedofiler som dagispersonal för att spara in pengar till sig själva på billig arbetskraftSå jävla äckligt
![]()
Det här är kanske något off-topic, men är det någon som vet var man får Sveriges bästa pizza?
Goda samhällsmedborgare?Du måste skämta med mig!
Borgare är de äckligaste kriminella och vidervärdiga grisarna som finns
![]()
Vad vet du om att vara fattigNi borgare lever i er äckliga bubbla och skiter allt och alla förutom er själva
Vidrigt säger jag bara
![]()
En moddad semla d v s en så kallad Supersemla...!Tänkte prova denna idag - minisemla med nutella!
![]()
Bild: Systrar och Bönor, Trelleborg
Mer än 4 semlor per person och år. Kul att vi svenskar gillar våra semlorTaget från Wikipedia ang. semlor.
"I Sverige äts årligen cirka 40 miljoner semlor."
Det är en jävla massa semlor det
/Andy7750
![]()
Skulle vi kunna få lite statistik på det. En helt annan sak, vilken typ av semlor föredrar dom?Det är bara borgare som gång på gång anställer pedofiler som dagispersonal för att spara in pengar till sig själva på billig arbetskraftSå jävla äckligt
![]()
Samma här. Men jag har städhjälp hemma. Väger sånt upp lite? Älskar förövrigt semlor.Mer än 4 semlor per person och år. Kul att vi svenskar gillar våra semlor
Off-Topic, önskar jag kunde klassas som "borgarsvin" men har ingen rolex än![]()
Det här är kanske något off-topic, men är det någon som vet var man får Sveriges bästa pizza?
Men fyfan vad gott det låter. Semla med Nutella. Ett genidrag. Nästan lika bra som kebab-pizza.Tänkte prova denna idag - minisemla med nutella!
![]()
Bild: Systrar och Bönor, Trelleborg