• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora semmeltråden! (och nåt keffigt om äckliga borgare och rolex etc gäsp...)

EricMcG

Panerai
2-Faktor
Haha, du gick ut lite för hårt Dalibor, du skulle smugit in sådana uttalanden i en text om klockor typ. Du verkar ny på det här med att trolla.
Dom riktigt bra trollen börjar smått och sen eskalerar till absurditet.
 

EricMcG

Panerai
2-Faktor
On topic:
image.jpg
 

SenorE

Omega
Semlan är ett sjukt överskattat bakverk, vitt kaffebröd med mandelmassa och grädde funkar inte för mig tyvärr... Tror att semlan helt enkelt måste ha en egen högtid för överleva, typ som lutfisk.
 

Andy7750

Audemars
2-Faktor
Taget från Wikipedia ang. semlor.
"I Sverige äts årligen cirka 40 miljoner semlor."

Det är en jävla massa semlor det :)

/Andy7750
 
Det är bara borgare som gång på gång anställer pedofiler som dagispersonal för att spara in pengar till sig själva på billig arbetskraft :rage: Så jävla äckligt :rage::mad::wtf:

Nja just här får jag nog ändå lägga in mitt veto. Det är inte billigare att anställa pedofiler, snarare dyrt då det ger dåligt rykte vilket i sin tur ger dåligt intresse och sedermera resulterar i dåliga intäkter.

I övrigt har du nog hittat de mest borgardominanta forumet som finns på webben så känns lite meningslöst att föra dialogen vidare.
 

newk15

Cartier
Jag har aldrig förstått grejen med mackor med grädde och mandel. Lik förbannat klämmer jag några årligen. Gärna de små.
 

Freddie L

Panerai
Att: EricMcG´s vedervärdiga bild på medial entreprenör inmundigandes bakverk.

Det där är en trollning med lite mer klass! Smyga in Bert i Semle-mys tråden. Mycket effektivare än att gorma om Helsingborgare.

Förövrigt ligger det ett bageri i källaren direkt under min arbetsplats, min friskluft tas ett par meter från deras frånluft. De började med semlorna i går kände jag.

Edit: Blev fel med citeringen...
 

Axiom

Panerai
2-Faktor
Topp