Acos
Guld
Verkligen, har du provat original och är den i samma klass?det blev faktiskt en riktig succé
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Verkligen, har du provat original och är den i samma klass?det blev faktiskt en riktig succé
Original är bättre, den säljer ungefär det dubbla mot vad den vita gör.Verkligen, har du provat original och är den i samma klass?
Najs!! Välkommen tillbakaNu får det fan vara nog,
Slutade snusa 2014...saknat det varje dag sen dess,
Måste unna hjärnan någonting stimulerande,
Äntligen!
General portion var min go-to-snus förr om åren, men jag kommer inleda med One vit idag.
Tyckte den var väldigt "söt", typ? Håller du med eller är det bara jag?Original är bättre, den säljer ungefär det dubbla mot vad den vita gör.
Nja inte direkt söt tycker jag men klart annorlunda mot vanliga.Tyckte den var väldigt "söt", typ? Håller du med eller är det bara jag?
Inte dålig alls men det överraskade mig.
Finns inget uppenbart alternativ till grov för tillfället.Hur har vi det med varianter av grov portion. Gick över till knekt som försvann. Nu går även Knox dark portion samma öde till mötes. Måste ha ett alternativ nu!!!! Hilfe
Testat vanlig Knox, tyckte den var klen, för lite tobaksmak. Ska väl bara finnas smaksatt skit numer så kidsen ska börja snusa. Blir väl att ge upp och dra sig tillbaka. Det är ju fan. Dom beklagade sig på Willys, men jag var tydligen den enda som köpte Knox dark portion.Finns inget uppenbart alternativ till grov för tillfället.
det som finns men påminnner mer om general än grov är : kapten, knox och granit.
Tror vanliga knox är mest lik grov av dessa.
Dark har sålt dåligt under lång tid men fick ett litet uppsving nu på slutet.Testat vanlig Knox, tyckte den var klen, för lite tobaksmak. Ska väl bara finnas smaksatt skit numer så kidsen ska börja snusa. Blir väl att ge upp och dra sig tillbaka. Det är ju fan. Dom beklagade sig på Willys, men jag var tydligen den enda som köpte Knox dark portion.
Ja det är nog det enda alternativet. Kanske inte blir dyrare p/gram. För sluta finns egentligen inte på kartan...Dark har sålt dåligt under lång tid men fick ett litet uppsving nu på slutet.
Köp vanliga grov och dra ner lite på snusandet så behöver det inte bli allt för kännbart för plånboken.
Tror inte att det blir dyrare, en prillan grov kan man ha inne betydligt längre än en prilla av budgetvarianten.Ja det är nog det enda alternativet. Kanske inte blir dyrare p/gram. För sluta finns egentligen inte på kartan...