• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om amerikansk fotboll

v0n

Patek
2-Faktor
Nej, för första gången i år är jag lite optimistisk. Sen vete fan om man ska vara det när ens hopp står till typ Wayne Gallman... :D
Kontroversiellt kanske men jag anser att RBs är lite av dussinvara, dessa grabbarna är rätt jämna så gäller bara att andra gör sitt jobb. Fatta mig rätt, Barkley är speciell för han är så jäkla mångfacetterad
 

galácticon

Patek
2-Faktor
Kontroversiellt kanske men jag anser att RBs är lite av dussinvara, dessa grabbarna är rätt jämna så gäller bara att andra gör sitt jobb. Fatta mig rätt, Barkley är speciell för han är så jäkla mångfacetterad
När det gäller många håller jag med dig, men skillnaden på Saquon och Gallman är monumental.
 
  • Like
Reactions: v0n

DB15

Panerai
Pledge Member
Bra drag i puben inför matchen på Soldier!
Snart bär det av till lite tailgateing,
image.jpg

C64E0ABB-7B1B-4089-8F36-77D464B860E6.jpeg

Hälsningar en jäääävligt ensam (men glatt) Eagles fan :D
 

Erikd

Cartier
Första NFL matchen jag sett live är avklarade med en vinst för Chicago. Bra match även om den var ganska poängfattig i jämförelse med andra matcher i denna omgången. Riktigt bra insats av bears defence. Tråkigt med Trubisky som skadade sig i första driven. Ryktades om att axeln hoppat ur led.

Fick träffa Cordarrelle Patterson mfl.
51C8D95F-ABED-4627-8EA2-46F7B289EB8F.jpeg

(Omega PO XL på armen)

Fick även en riktig NFL-boll som ska få en plats hemma i bokhyllan
9D7ACF92-01D8-4D6C-B7DE-0AECAB0884B5.jpeg


På det hela en riktigt häftig upplevelse som jag verkligen kan rekommendera!
Snart dags att åka hem till Sverige för att tvätta och packa om så blir det Bears - Raiders i London till helgen!
 
Topp