Givetvis. Men om en man i Donalds storlek var ute efter mig skulle jag se till att inte se ut som GoffLite skillnad på position bara...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Givetvis. Men om en man i Donalds storlek var ute efter mig skulle jag se till att inte se ut som GoffLite skillnad på position bara...![]()
Får lita på dom 150kg gubbarna man har framför sigGivetvis. Men om en man i Donalds storlek var ute efter mig skulle jag se till att inte se ut som Goff(Givetvis vet jag att de är lagkamrater)
Håller på er, ibland kan förändring vara bra då andra får steppa upp. Skins ser ju rätt sopiga ut så ingen omöjlig uppgiftSer fram emot kvällen. Skulle ju vara helt galet om Danny Dimes tog vår andra raka, utan Saquon.
Nej, för första gången i år är jag lite optimistisk. Sen vete fan om man ska vara det när ens hopp står till typ Wayne Gallman...Håller på er, ibland kan förändring vara bra då andra får steppa upp. Skins ser ju rätt sopiga ut så ingen omöjlig uppgift
Kontroversiellt kanske men jag anser att RBs är lite av dussinvara, dessa grabbarna är rätt jämna så gäller bara att andra gör sitt jobb. Fatta mig rätt, Barkley är speciell för han är så jäkla mångfacetteradNej, för första gången i år är jag lite optimistisk. Sen vete fan om man ska vara det när ens hopp står till typ Wayne Gallman...![]()
När det gäller många håller jag med dig, men skillnaden på Saquon och Gallman är monumental.Kontroversiellt kanske men jag anser att RBs är lite av dussinvara, dessa grabbarna är rätt jämna så gäller bara att andra gör sitt jobb. Fatta mig rätt, Barkley är speciell för han är så jäkla mångfacetterad
Glöm allt jag saKontroversiellt kanske men jag anser att RBs är lite av dussinvara, dessa grabbarna är rätt jämna så gäller bara att andra gör sitt jobb. Fatta mig rätt, Barkley är speciell för han är så jäkla mångfacetterad
Satan va avundsjuk jag blir!Bra drag i puben inför matchen på Soldier!
Snart bär det av till lite tailgateing,
![]()
![]()
Hälsningar en jäääävligt ensam (men glatt) Eagles fan![]()
Haha vilken jävla kväll det blev! Grattis till ossNär det gäller många håller jag med dig, men skillnaden på Saquon och Gallman är monumental.
Vilken idiot.Vontaze avstängd resten av säsongen. Bättre sent än aldrig..
Genialiskt rent ur PR-synpunktVi har snackat om det tidigare så tänkte det passar bra här... haha vafan händer
![]()
https://www.hodinkee.com/articles/odell-beckham-jr-daniel-wellington-richard-mille-watches
Verkligen. Sjukt snyggt spelat.Genialiskt rent ur PR-synpunkt
Visst är det så, men är det verkligen trovärdigt att OBJ diggar DW? Han lär ju ha fått en ganska stor säck med pengar för besväret iofsGenialiskt rent ur PR-synpunkt
Är det trovärdigt att någon DW ambassadör diggar klockorna?Visst är det så, men är det verkligen trovärdigt att OBJ diggar DW? Han lär ju ha fått en ganska stor säck med pengar för besväret iofs
Knappast. Kollade upp de andra ambassadörerna lite snabbt, ingen aning om vilka dessa är \_(ツ)_/¯Är det trovärdigt att någon DW ambassadör diggar klockorna?
Haha, det säger nog mer om dig dockKnappast. Kollade upp de andra ambassadörerna lite snabbt, ingen aning om vilka dessa är \_(ツ)_/¯
Haha sjukt.. vad händer nu? Väntar han till slutspelet o går till något lag?
Enligt egen utsago har han lagt av. Det kan man ju garanterat lita påHaha sjukt.. vad händer nu? Väntar han till slutspelet o går till något lag?
Kollade precis lite highlights och det verkar ha varit en bra matchDen när man stannar uppe hela natten (och morgonen) och blir belönad med en riktigt jäkla spännande match som slutar på rätt sätt![]()