• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om amerikansk fotboll

riotvan

Cartier
Alltid skönt att möta rookies. ;)

Williams kommer att få sin beskärda work load men det är svårt att veta vad det mynnar ut i. Själv är jag ganska glad att jag plockade upp McCoy sent i draften... ;)
Haha bra pick där! Det är den biten som oroar mig lite. Kanske ska hålla honom utanför lineupen denna veckan och gå på lite "säkrare kort" dvs Ekeler och Henry. Juju och Adams + antingen Golladay eller Michel.
Jag hade kört Henry och Ekeler, båda fläskade på bra förra veckan och får många snaps.
Golladay över JuJu, Adams är stabil. Glöm inte att Miami är ett spöke för Pats ;)
Haha ja Pats borta i Miami är alltid spännande... Tror inte jag kommer bänka Juju. Jag är visserligen ett Seahawks-fan men vårat secondary läcker som ett såll så jag tror att Juju kommer ha en bra kväll :p Men kanske Golladay över Williams på flexen?
 
  • Like
Reactions: v0n

galácticon

Patek
2-Faktor
Någon annan här som kör lite NFL-fantasy? Jag är lite kluven över vilka rb's /wr's jag borde starta denns veckan.
Har 2 RB slots, 2 wr och en flex i en ppr-liga.
Mina RB:
Damien Williams (KC vs Oak)
Austin Ekeler (SD @ Det)
Derrick Henry (Ten vs Ind)
Sony Michel (NE @ Mia)
Mina wr:
JUJU (Pit vs Sea)
Davante Adams (GB vs Min)
Dede Westbrook (Jax @ Hou)
Kenny Golladay (Det vs SD)
Chris Godwin (redan spelat...)

Några förslag? Juju och Adams känns givna men resten är en röra...

Vilken lineup, ni kan inte vara full liga va?

Hade spelat Henry och Golladay, alt kollat upp hur mycket experternat tror att Patriots kommer att springa mot Dolphins och sedan ev spelat Michel.
Bra start för Michel...
 

galácticon

Patek
2-Faktor
Jag hade kört Henry och Ekeler, båda fläskade på bra förra veckan och får många snaps.
Golladay över JuJu, Adams är stabil. Glöm inte att Miami är ett spöke för Pats ;)
För tidigt att avfärda Delfinerna som värdelösa tycker jag. Nä, JuJu kanske inte borde petas men Golladay är en spännande WR (såg att du också nämnt honom tidigare).
Egentligen borde ingen lyssna på mig ändå för jag håller mig borta från Fantasy pga lite gamla...hrrrm spelproblem :bag:
Är det fortfarande för tidigt för att avfärda dem? ;)
 

v0n

Patek
2-Faktor
Hur känns det idag @Ekberget ?
Skön skalp för oss men offensiven har ju fortfarande mer att önska även om poängen räckte gott och väl, dålig rytm på Baker men är övertygad om att det kommer lossna närsomhelst. Nu...mer kaffe :hungover::dead:
k2Ygaxl.jpg
 

v0n

Patek
2-Faktor
Säg inte det. Mason såg väldigt bekväm ut och hans pick han kasta var inte hans fel.
Tror han kan bli er Dak Prescott, att han är så stabil att Big Ben aldrig kommer tillbaka som starter.
Japp, sen är Tomlin ruggigt bra på att få ut det mesta av mindre kända namn...säkert många som inte ens hade hört talas om James Conner inför förra säsongen t.ex
 

Riley

Panerai
Japp, sen är Tomlin ruggigt bra på att få ut det mesta av mindre kända namn...säkert många som inte ens hade hört talas om James Conner inför förra säsongen t.ex
Delvis, men tror nog Steelers stabila O-line är den största anledningen till den succén.
Men Tomlin är en bra coach.
 
  • Like
Reactions: v0n

Zacke

Vacheron
2-Faktor
Kul lag att hålla på. Jag är avundsjuk :( #gman
Vi har dock haft ett par tuffa år med mycket skador på AR12. Men jag är mycket hoppfull med Matt LaFleur bakom spakarna och det vore kul om han och AR får till ett fint samarbete. Tycker den senaste matchen mot Vikings kan ha varit en av de bästa quartrarna jag sett med GB. Otroligt tajt och fint spel, Devante Adams spelade riktigt bra. Sen gick det väl inte lika bra att hålla i det och Vikings anpassade sin defensiv väldigt väl. Men väldigt kul match att se.
 

Riley

Panerai
Lirar en liten 6-manna fantasy med mycket prestige i.
Är bra fastspänd med RB men fattig på vettig TE.
Vad tror ni om att erbjuda McCaffrey mot Kelce?
 

M.U

Rolex
Vi har dock haft ett par tuffa år med mycket skador på AR12. Men jag är mycket hoppfull med Matt LaFleur bakom spakarna och det vore kul om han och AR får till ett fint samarbete. Tycker den senaste matchen mot Vikings kan ha varit en av de bästa quartrarna jag sett med GB. Otroligt tajt och fint spel, Devante Adams spelade riktigt bra. Sen gick det väl inte lika bra att hålla i det och Vikings anpassade sin defensiv väldigt väl. Men väldigt kul match att se.
Bara han är hel så kan det bli ett fantastiskt roligt år!
 

galácticon

Patek
2-Faktor
Lirar en liten 6-manna fantasy med mycket prestige i.
Är bra fastspänd med RB men fattig på vettig TE.
Vad tror ni om att erbjuda McCaffrey mot Kelce?

Vad sitter du med på RB i övrigt? I takt med att Cam misslyckas så kommer McCaffrey att få än mer att göra och jag tror att det är dumt att byta bort honom.
 
Topp