• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om amerikansk fotboll

Vad kollar ni på för sena matcher (eller RZ som gäller)?
Har själv rattat in Arizona-SF, på tal om spektakulära QBs så är ju även Murray sjukt kul att titta på

LJ och Ravens gör det bra just nu!
Sen har man ett defense som börja se ut som man är van att se Ravens defense.
Russ gör en fantastisk säsong bakom en o-line som varit ok men inte mer och ett springspel som bjudit på många turnovers.
Kommer bli ett spännande race hela vägen!

• Like
Reactions: v0n
Vad kollar ni på för sena matcher (eller RZ som gäller)?
Har själv rattat in Arizona-SF, på tal om spektakulära QBs så är ju även Murray sjukt kul att titta på
Murray ser alldeles för bra ut för att finnas i NFC West så många år framåt.
Han får dock gärna tvåla dit 49ers ikväll :)
Håller ögonen på den matchen men rullar mest med Patriots-Eagles där jag hoppas upprepa mitt Super bowl-bet för två år sen.
Sen är man ju naturligt svag för fågellagen :D

Murray ser alldeles för bra ut för att finnas i NFC West så många år framåt.
Han får dock gärna tvåla dit 49ers ikväll :)
Håller ögonen på den matchen men rullar mest med Patriots-Eagles där jag hoppas upprepa mitt Super bowl-bet för två år sen.
Sen är man ju naturligt svag för fågellagen :D
Ser hellre på målarfärg som torkar än på en Brady som vevar 5 yards passningar men jag förstår att den bataljen lockar :) Ska försöka multikolla lite senare i 4:e kvarten

Ser hellre på målarfärg som torkar än på en Brady som vevar 5 yards passningar men jag förstår att den bataljen lockar :) Ska försöka multikolla lite senare i 4:e kvarten
Är man en sån person som kan uppskatta italiensk catenaccio-fotboll kan man även ta sig igenom Bradys check downs :D
Sen är det väl alla supportars rättighet att få uppleva en mer mänsklig Brady.
Belichick förblir dock omänsklig.
Att kunna ha en sån här dynasti i en liga där en stor del av regelverket är till för att motverka just såna dynastier är lika imponerande som irriterande.

• Like
Är man en sån person som kan uppskatta italiensk catenaccio-fotboll kan man även ta sig igenom Bradys check downs :D
Sen är det väl alla supportars rättighet att få uppleva en mer mänsklig Brady.
Belichick förblir dock omänsklig.
Att kunna ha en sån här dynasti i en liga där en stor del av regelverket är till för att motverka just såna dynastier är lika imponerande som irriterande.
Vi kanske bara inte är mogna för sportande robotar ännu ;)
Sista meningen är huvudet på spiken 100%, du formulerar det så vansinnigt bra!

Undrar just hur Philip Rivers sov inatt...stackarn.
Hur långt kommer KC gå i år? Ser inte riktigt lika dominant ut längre trots Mahomes återkomst

Då var Texans med igen, frågan är om deras spel håller slutspelskaliber?
Bra tight match inatt, Hopkins är otroligt sevärd när han suger in bollarna på ett smått magiskt sätt. Colts kunde lika gärna segrat men det fattas lite toppkvalle i de avgörande momenten. Brissett hade svårt att hitta kontakten med Hilton som såg allmänt svajig ut

Då var Texans med igen, frågan är om deras spel håller slutspelskaliber?
Bra tight match inatt, Hopkins är otroligt sevärd när han suger in bollarna på ett smått magiskt sätt. Colts kunde lika gärna segrat men det fattas lite toppkvalle i de avgörande momenten. Brissett hade svårt att hitta kontakten med Hilton som såg allmänt svajig ut
Man har ju länge trott att det inte går att basera ett spel på deep balls, men Watson, D-Hop och Fuller motbevisar ju gång efter annan. Men längre än till första rundan räcker det väl inte?

• Like
Man har ju länge trott att det inte går att basera ett spel på deep balls, men Watson, D-Hop och Fuller motbevisar ju gång efter annan. Men längre än till första rundan räcker det väl inte?
Nä, jag tror inte det. Houston är dock ett lag som kan prestera om allt stämmer men det gör det som bekant inte. Söndagsmatchen mot Baltimore var katastrof mer eller mindre

Cowboys sumpade det som vanligt genom idiotiska eller okoncentrerade penaltys, bara special teams som inte verkar träna för uppgiften och play calling :banghead:som verkar ha för avsikt att döda eventuella vinstchanser mot bra lag. Hoppas att de bara baissar och tar fram storspelet senare. Lite surprise surprise:)
Mvh
Ola G

Tillbaka
Topp