• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om amerikansk fotboll

Haha, hade varit jäkligt skönt att spöa Ravens igen, de har blivit så otroligt fjantdryga med sin ”sköna stil”. Åtminstone Ingram.
Eller hur...tror nog vi kan spöka till det för dom om allt stämmer och Baker vaknar på rätt sida. Först Cards imorgon kväll, lurigt lag så vågar helt ärligt inte uttala mig om något :)

Eller hur...tror nog vi kan spöka till det för dom om allt stämmer och Baker vaknar på rätt sida. Först Cards imorgon kväll, lurigt lag så vågar helt ärligt inte uttala mig om något :)
Ah. De kändes sjukt bleka mot Steelers men man vet aldrig med Murray, ibland trollar han till det ordentligt och ibland är han helt kass, vi får hoppas på det sistnämnda även om Garrett verkligen hade varit det bästa vapnet för att få bort honom.

• Like
Reactions: v0n
Ah. De kändes sjukt bleka mot Steelers men man vet aldrig med Murray, ibland trollar han till det ordentligt och ibland är han helt kass, vi får hoppas på det sistnämnda även om Garrett verkligen hade varit det bästa vapnet för att få bort honom.
Steelersförlusten påminde om den mot Broncos. Browns är lite som svenska landslaget i fotboll, höjer sig mot bättre motstånd. Jo det gäller att hålla den där lilla mannen i fickan annars kommer det bli jobbigt. Tycker nog ändå D-line klarar sig bättre än förväntat utan MG även om passrushen har lite mer att önska, det är offensiven som oroar mig mest

Steelersförlusten påminde om den mot Broncos. Browns är lite som svenska landslaget i fotboll, höjer sig mot bättre motstånd. Jo det gäller att hålla den där lilla mannen i fickan annars kommer det bli jobbigt. Tycker nog ändå D-line klarar sig bättre än förväntat utan MG även om passrushen har lite mer att önska, det är offensiven som oroar mig mest
Håller med till fullo. Menade dock att Cards såg bleka ut mot Steelers.
Ja, offensiven är ett mysterium alltså. Men varför kör vi aldrig några play fakes och draw plays? Kan man bli mer läsbara än vad vi är? Antingen springer Chubb 4 yards och det är alltid telegraphed som fan, eller så vet man att Mayfield ska kasta så då slänger han den i double eller triple coverage.

• Like
Reactions: v0n
Haha, hade varit jäkligt skönt att spöa Ravens igen, de har blivit så otroligt fjantdryga med sin ”sköna stil”. Åtminstone Ingram.

Inte för att verka dryg men när stämde allt, och när vaknade Baker på rätt sida senast?

Gettleman lär väl vara kvar oavsett känns det som?
Shurmur är mer osäkert.
Nja, jag vet inte. Tre förstapicks och inte mer utväxling än så här - då finns det risk att han ryker. Skulle Shurmur få vara kvar tror jag att han hänger löst. Han är så satans omodern och jobbar enligt den gamla skolan; på känsla och utan data. Det kostar i längden.

Screenshot_20191224-185857.png

Inte så höga?! Han går rakt in i Seahawks och kommer att vara laddad till tänderna :)
Missförstå mig inte, the hype is real! :woot:

Men att förlora 3 st RB på några veckor, framför allt Carson&Penny som höll på att utvecklas till en riktig grym 1-2 punch, är brutalt och tro att Lynch fyller den luckan inför en playoff run är att lura sig själv.
Oavsett, att man plockade in honom i det läget är riktigt häftigt gjort!
Ska ladda upp med Skittles på söndag (måndag) :D

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp