Houston chokar fan alltid i slutspel.Verkligen. Tagna av stundens allvar?
Josh Allen har varit över förväntan bra!
Mercilus är den enda som verkar taggad, resten står bara och glor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Houston chokar fan alltid i slutspel.Verkligen. Tagna av stundens allvar?
Josh Allen har varit över förväntan bra!
Inte lika sorgliga som när Bengals får lira slutspel, men inte långt ifrån heller.Houston chokar fan alltid i slutspel.
Mercilus är den enda som verkar taggad, resten står bara och glor
Borde väl varit åtminstone 22-0?"16-0, det här är ju klart" - Varför tänker man fortfarande så?
Snacka om värdig början på slutspelet!
Jorå, var mer en kommentar till hur man ibland glömmer hur en match kan svänga.Borde väl varit åtminstone 22-0?
Nope, Brady klampar ut i sina UGG.Och där var pats ute.. inte så förvånande om jag ska vara ärlig..
Seahawks öppnade som favoriter men tror det svängde senaste dygnet när det blev klart att både Ertz och Sanders är okejade för spel.Hur fan är Eagles favoriter mot Seahawks? Har jäkligt svårt att se det alltså. Spelar nog en lax på Beastmode och Dangeruss.
Påminner lite om detta:
Haha, missade tyvärr den. Satte dock Texans på livebet vid 0-7 @ 2,95 (eller kan ha varit vid 0-10, minns inte riktigt), tänkte lägga in lite till vid 0-16 på 9x pengarna men det var inte mycket som tydde på en vändning vid det lägetSeahawks öppnade som favoriter men tror det svängde senaste dygnet när det blev klart att både Ertz och Sanders är okejade för spel.
Jag har ett "plåster på såren" bet på Eagles som jag gärna torskar
Du missade väl förresten inte Titans till 2.90?
Årets lättaste spel
Nevermind.
Tänkte precis det samma. upp-o-ner slutspel haha
Sjukt. Nu slår väl Eagles ut Seahawks också.
Superbowl: Eagles - Titans
Sjukt. Nu slår väl Eagles ut Seahawks också.
Superbowl: Eagles - Titans
Snälla, nej.Tänkte precis det samma. upp-o-ner slutspel haha
Vikings till 4.20 var ju mest spelbart...och spelbart till 2,15 ggr pengarna.
Snyggt! Nu har jag mina pengar på Seahawks.Vikings till 4.20 var ju mest spelbart
Och jag har mina på Eagles. Hoppas du vinner!!Snyggt! Nu har jag mina pengar på Seahawks.