• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om amerikansk fotboll

Verkligen, men Niners var faen bra och vilken spänning det bjöds på. Andra matcherna bleknade ganska hårt i jämförelse rent underhållsmässigt.
Trodde aldrig att det skulle bli lätt för Cowboys men så som de kört över vissa lag under säsongen trodde jag att det fanns en extra växel att lägga i. Är faktiskt lite besviken på dem, trodde de skulle gå mycket längre.

Trodde aldrig att det skulle bli lätt för Cowboys men så som de kört över vissa lag under säsongen trodde jag att det fanns en extra växel att lägga i. Är faktiskt lite besviken på dem, trodde de skulle gå mycket längre.N
Eller hur... trodde ju på Cowboys i SB, den fick man käka upp i rask takt :bag:

Mitt Rams spelar riktigt bra nu
DB373437-AE48-447B-8FF7-D7024ADCC14B.jpeg

Vi plockar alltså Bills assisterande GM. Bra franchise, hur han är återstår att se men jag är försiktigt optimistisk. Han är åtminstone inte 200 år och gamla skolan. Nu återstår bara att plocka in Flores, och enligt rykten vill han i sin tur ha Deshaun på sitt nästa jobb. Det senare kan man tycka vad man vill om.
Screenshot_20220121-191530.jpg

Vi plockar alltså Bills assisterande GM. Bra franchise, hur han är återstår att se men jag är försiktigt optimistisk. Han är åtminstone inte 200 år och gamla skolan. Nu återstår bara att plocka in Flores, och enligt rykten vill han i sin tur ha Deshaun på sitt nästa jobb. Det senare kan man tycka vad man vill om.
Screenshot_20220121-191530.jpg
Tycker det är ett bra val faktiskt.
Gällande Watson är jag pessimistisk. Hade tänkt skriva med honom på min lista i tidigare inlägg men hans aktiviteter utanför planen gör att jag väljer bort honom. New York är ju dessutom väldigt PK (har tex inga cheerleaders) så har svårt att se att fansen skulle acceptera honom.

Tycker det är ett bra val faktiskt.
Gällande Watson är jag pessimistisk. Hade tänkt skriva med honom på min lista i tidigare inlägg men hans aktiviteter utanför planen gör att jag väljer bort honom. New York är ju dessutom väldigt PK (har tex inga cheerleaders) så har svårt att se att fansen skulle acceptera honom.
Håller helt med dig.

Äntligen helg igen, ser nog fram emot morgondagens battles mest men hoppas på bra matcher ikväll också.
Derrick Henry spelklar, undras hur ringrostig han är eller om det är rakt-in-i-kaklet-dominant som vanligt 👊🏼

...Titans tycker jag f.ö är galet svårbedömda, 50/50 match CIN - TEN som jag ser det. Kan nog bli en hel del poäng på tavlan eller vad tror ni?

...Titans tycker jag f.ö är galet svårbedömda, 50/50 match CIN - TEN som jag ser det. Kan nog bli en hel del poäng på tavlan eller vad tror ni?
Två offensivt duktiga lag med medelmåttiga defenses. Ja, lär bli en hel del poäng!
Tror Henry kommer dominera direkt, Bengals ger upp flest poäng till RB i hela NFL...
Svårbedömd match, håller helt med om 50/50. Måste jag välja så tar jag dock Titans även om jag i smyg kommer heja på Bengals haha

Börjar digga mitt Bengals-bet mer och mer!

Men what's up with all the sacks!
Skulle jag vilja se en QB sackad tio gånger kan jag kolla på mitt kära Seahawks 🥲

3 av 3 oddsfavoriter har åkt ut i denna omgången. Ska Bills straffa Chiefs och göra omgången komplett? Kul isåfall, gör ligan roligare att följa

• Like
Reactions: v0n
Vilka matcher!! Först Rams - Bucs, otroligt hur Rams kan tappa 27-3 ledning men tackar gudarna att vi lyckades vinna.

Men Chiefs - Bills matchen är det bästa jag sett! Helt sjukt. Tycker lite synd om Allen men detta är sport när det är som bäst. Däremot kan OT-reglerna ifrågasättas och det borde ses över under sommaren.

• Like
Reactions: v0n
Sport kan vara brutal ibland men instämmer i kören, som fotbollsälskare kan det inte bli så mycket bättre. Grymma matcher!
Håller med om OT-reglerna, collegereglerna skulle kunna överföras rakt av för "rättvisans" skull.

Tillbaka
Topp