Notorious Niklas
Silver
Garvade ihjäl mig åt slutetCowboys shit the bed
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Garvade ihjäl mig åt slutetCowboys shit the bed
Trodde aldrig att det skulle bli lätt för Cowboys men så som de kört över vissa lag under säsongen trodde jag att det fanns en extra växel att lägga i. Är faktiskt lite besviken på dem, trodde de skulle gå mycket längre.Verkligen, men Niners var faen bra och vilken spänning det bjöds på. Andra matcherna bleknade ganska hårt i jämförelse rent underhållsmässigt.
Eller hur... trodde ju på Cowboys i SB, den fick man käka upp i rask taktTrodde aldrig att det skulle bli lätt för Cowboys men så som de kört över vissa lag under säsongen trodde jag att det fanns en extra växel att lägga i. Är faktiskt lite besviken på dem, trodde de skulle gå mycket längre.N
Men alltså, på allvar? Det måste vara bland det mest korkade jag sett.Garvade ihjäl mig åt slutet
Så classic Cowboys-grej att göraMen alltså, på allvar? Det måste vara bland det mest korkade jag sett.
Tycker det är ett bra val faktiskt.Vi plockar alltså Bills assisterande GM. Bra franchise, hur han är återstår att se men jag är försiktigt optimistisk. Han är åtminstone inte 200 år och gamla skolan. Nu återstår bara att plocka in Flores, och enligt rykten vill han i sin tur ha Deshaun på sitt nästa jobb. Det senare kan man tycka vad man vill om.
Håller helt med dig.Tycker det är ett bra val faktiskt.
Gällande Watson är jag pessimistisk. Hade tänkt skriva med honom på min lista i tidigare inlägg men hans aktiviteter utanför planen gör att jag väljer bort honom. New York är ju dessutom väldigt PK (har tex inga cheerleaders) så har svårt att se att fansen skulle acceptera honom.
Två offensivt duktiga lag med medelmåttiga defenses. Ja, lär bli en hel del poäng!...Titans tycker jag f.ö är galet svårbedömda, 50/50 match CIN - TEN som jag ser det. Kan nog bli en hel del poäng på tavlan eller vad tror ni?
Inte alls matchbilden jag hade förväntat mig (10 min 4 Q) men vårt 50/50 stalltips verkar stå sig?Tannehill börjar med att kasta en interception… Bra start!
Bettade på Titans men hejade på Bengals. Hjärtat vann över plånboken…
Jag har faktiskt svårt att se Bucs som klara favoriter idag. Spelat en på Rams pga det. Utan Godwin och AB blir man inte alls lika explosiva.Vad tror vi, blir det fler skrällar idag eller tar Bucs och Chiefs hem det?
Jag vill hålla med dig men att betta emot Tom Brady brukar straffa sigJag har faktiskt svårt att se Bucs som klara favoriter idag. Spelat en på Rams pga det. Utan Godwin och AB blir man inte alls lika explosiva.
Haha, jag vet! But I’ve been feeling lucky lately! Satte både Bengals och några fina UFC-matcher inatt!Jag vill hålla med dig men att betta emot Tom Brady brukar straffa sig
Kalsongbyte på slutet. Med risk för recency bias…Kanske den sjukaste matchen jag sett.Jag vill hålla med dig men att betta emot Tom Brady brukar straffa sig
Samma här, galen match! Heeelt sjösvettig och då diggar jag inte ens lagen som spelade. NEXTKalsongbyte på slutet. Med risk för recency bias…Kanske den sjukaste matchen jag sett.
Tänker att slutspelet speglar grundserien ganska bra, alla kan spöa alla? Tror inte jag upplevt ett jämnare år någonsin.3 av 3 oddsfavoriter har åkt ut i denna omgången. Ska Bills straffa Chiefs och göra omgången komplett? Kul isåfall, gör ligan roligare att följa